Activitats i Serveis

Inici  >>  Activitats i Serveis

Activitats i Serveis

Servei d’Acollida Matinal i Ludoteca Tarda

L’escola organitza servei d’acollida matinal de 7:45 a 9:00 i de ludoteca de tarda de 16:30 a 17:30 durant tot el curs escolar. Es pot fer ús d’aquest servei de manera fixa (alguns dies fixos a la setmana) o bé de manera puntual. Durant aquesta estona els nens poden esmorzar/berenar, i un cop acabat es fan activitats al pati (depenent del dia i les condicions atmosfèriques) o bé activitats relaxades a l’aula. Les activitats que s’ofereixen són contes, jocs de taula, jocs populars o ludoteca. A l’acollida, a les 9:00 els monitors fan l’entrega dels alumnes als mestres, i a la tarda els recullen directament a la sortida de classe.

Full d’inscripció a l’acollida matinal És una activitat gestionada per l’AMPA, cal omplenar el full d’inscripció i el mandat SEPA per la domiciliació. Cal deixar els formularis signats a la bústia de l’AMPA.

Full d’inscripció a la ludoteca de la tarda És una activitat gestionada per CET10, cal omplenar el full d’inscripció i el mandat SEPA per la domiciliació. Cal entregar els formularis signats als monitors de ludoteca de CET10.

Normes d’ús de la ludoteca la tarda (CET10)

Activitats Extraescolars

Des de la comissió d’activitats extraescolars organitzem una sèrie d’activitats que tenen lloc a les instal.lacions de l’escola en horari extraescolar. Trobareu a continuació informació de les mateixes (horaris, preus etc…) i els fulls d’inscripció. Si necessiteu mes informació no dubteu en contactar amb extraescolars@escolalamaquinista.cat i us respondrem el més aviat possible.

Activitats Extraescolars 2016-2017, Poliesportiu

Inscripcions Tresdosu

Inscripcions Diver’s

Menjador Escolar

c_menjador

L’escola organitza servei de menjador escolar. Per més informació consulta el blog de l’Espai Migdia

Activitats per a pares i mares

Teatre

logo-teatre

La companyia teatral LA MAKI neix el curs 2010-2011 com a una distracció per a pares i mares de l’escola amb l’objectiu de crear un espai lúdic per mostrar als nostre fills és a dir, fer teatre per nens. Estrenem almenys una obra de teatre per curs que s’escull entre tots els membres del grup, on tots els càrrecs són rotatius així al llarg del temps es passara per totes les figures: paper protagonista, paper secundari, petites intervencions i direcció de l’obra!!! I la companyia tria i prepara tambe tots els aspectes relacionats amb la representació: vestuari, atrezzo, música, efectes especials…. No cal tenir experiència, només ganes de passar-ho bé i de col·laborar, donat que constantment la participació és activa en tots els aspectes de l’obra. Si tens ganes de riure, cantar, ballar, plorar i/o qualsevol altre expressió que pugui sorgir, vine al grup i veuràs que tot és possible.!!!

Grup de fitness corporal

OBJECTIUS: Millorar la flexibilitat en general i perfeccionar l’alineament idoni i la correcció de positura. Gràcies a l’exercici podem prevenir tot tipus de lesions, contractures, dolors corporals… Estirar i enfortir els músculs per aconseguir: Un ventre pla i abdominals ferms. Glutis d’acer. Cames i cuixes esveltes. Tonicitat i vigor als braços. Enfortir tota la musculatura dorsal per a protegir i suportar l’estructura de la columna vertebral.

BASAT EN: Mètode Pilates. Ioga. Exercici aeròbic i anaeròbic. Exercicis isomètrics.

Full d’inscripció per a Activitats d’Adults