Apunta’t a l’AMPA

Apunta’t a l’AMPA

El setembre 14, 2016, Creat per , A Notícies, Amb 0 Comentaris

tren-ampa.png
L’AMPA Escola La Maquinista som un grup de persones que participem de forma activa a la vida de l’Escola. A través de les comissions mixtes (formades per mestres, familiars i alumnes) organitzem tot tipus d’activitats i fem diverses contribucions que repercuteixen en la formació de tots els alumnes de l’escola.

En ocasions també es subvencionen parcialment algunes activitats o materials com les ludoteques de determinades reunions, les disfresses de la Rua de St. Andreu, el sopar de la Festa de Final de Curs, etc.

Si mai t’has preguntat com pots participar a l’AMPA o com hi pots col·laborar, tens diferents maneres de fer-ho:

1-  Pots ser usuari de l’AMPA

Des de l’AMPA no només s’organitzen activitats pels nens de l’escola, també n’hi ha pels mateixos pares i mares i de conjuntes per tota la família. Sigues usuari de l’AMPA!

Que tothom participi en aquestes activitats és un dels objectius de l’AMPA dirigit especialment als pares i mares de l’Escola.

Per poder rebre correus amb informació relativa als vostres fills, participar a les xerrades, activitats, etc. necessitem les vostres dades. És per això, i per complir amb les noves polítiques de privacitat de l’AMPA, que us demanem que ompliu i signeu el següent formulari d’autorització.

Un cop completat el formulari, el podeu fer arribar a la bústia de l’AMPA.

2- Pots fer-te Soci de l’AMPA

Totes les activitats esmentades són possibles amb les aportacions dels socis de l’AMPA.
Per fer-se soci cal pagar una quota anual de 30€ per família, que es pot domiciliar o ingressar al compte de l’AMPA.

• En el cas de domiciliar la quota cal omplir els següents formularis, que a més del formulari anterior inclou el formulari SEPA per autoritzar el cobrament.
  • En cas de fer un ingrés en compte, cal omplir només el formulari d’autorització anterior i fer l’ingrés al compte de l’AMPA:
    ES90 0182-3958-11-0200209981 (BBVA)

En ambdós casos cal fer arribar els formularis a la bústia de l’AMPA.

Les famílies que tingueu qualsevol dubte envers la vostra domiciliació, també podeu enviar el formulari SEPA per a què procedim a fer una verificació.

No dubtis i fes-te’n soci! Ens ajudaràs a fer possible més activitats, serveis i ajudes. Puja al tren!

3-  Pots participar a les comissions mixtes

Si t’engresques i vols participar en alguna de les comissions, no cal que t’hi pensis gaire…  t’estem esperant!

Pots fer una consulta ràpida de les comissions mixtes de pares, mestres i alumnes a la web de l’escola, per veure què fan i triar la comissió que més t’escaigui. Reservat als més valents!

Si tens qualsevol dubte pots enviar-nos un correu a ampa@escolalamaquinista.cat i et respondrem encantats.