Espai de biblioteca

Inici  >>  Espai de biblioteca

cabecera-biblioteca

La família i l’escola treballem junts per desenvolupar el gust per la lectura. L’escola té un paper important en l’aprenentatge i foment de la lectura, però el gust per llegir va més enllà i necessita la col·laboració de les famílies. És important fomentar la lectura des dels primers mesos de vida i acompanyar-los en tot el procés.
La nostra biblioteca actualment ja disposa de més de 2426 títols. Tots els alumnes els poden consultar i gaudeixen de diverses activitats per motivar el gust per la lectura i l’hàbit lector, com: l’hora del conte, el servei de préstec individual a partir de P-5, el préstec per les aules, les maletes viatgeres a partir de P-4, la lectura individual i col·lectiva, les visites d’autors, il·lustradors o animadors.
Gràcies a les famílies que formen part de la comissió de biblioteca, cada dimecres podeu gaudir pares i fills de la biblioteca en horari extraescolar de 16:45 a 18h. on poden trobar rondallaires que després d’explicar el conte fan un taller relacionat amb el mateix.
Per Sant Jordi fem intercanvi de llibres. Organitzem una fira on pares i alumnes poden portar llibres de casa que ja han llegit, per intercanviar-los. És molt important que els pares treballin prèviament a casa el concepte  de l’intercanvi  i la tria del llibre que volen donar.

biblio-oberta2

QUÈ MES VOLEM FER?
Tertúlies literàries: Possibilitat d’oferir a les famílies de participar en tertúlies literàries que estiguin dinamitzades per algun mestre o familiar de l’escola.
Per fer tot això i moltes idees més que anirem aportant entre tots, necessitem la teva ajuda.
Tallers dins de l’espai de biblioteca oberta en horari extraescolar.

Aquí pots trobar les normes d’ús de la biblioteca

Si voleu accedir a informacions del nostre antic blog podeu fer-ho des d’aquí