Festes de Sant Andreu 2018

Festes de Sant Andreu 2018

El novembre 20, 2018, Creat per , A General,Notícies, Amb 0 Comentaris

Benvolgudes famílies:

Ja s’acosta la rua de la cercavila de les festes de Sant Andreu.
Enguany serà diumenge 2 de desembre i, com sempre, haurem de ser a les 11.30 h a l’envelat (al c. de Torres i Bages). A les 12h començarà la rua.

Aquest any ens disfressarem de meduses!!!! Amb aquesta disfressa pretenem representar la cura pel medi ambient i el control de la brossa que llencem al mar, cada cop més envaït pel plàstic.

Aquesta vegada la disfressa es confeccionarà a casa, amb el reciclatge i reutilització de materials que tingueu (papers de diari, cintes…)

L’element principal que necessitarem serà un paraigua i li enganxarem papers o materials que caiguin, fent els tentacles. Si són blaus molt millor!
Nosaltres també haurem d’anar vestits d’aquest color, amb pantaló o mitges i samarreta o vestit blau.

Durant aquests dies veureu penjats exemples de disfressa pel cole, és molt fàcil i quedarà molt vistós i bonic! Per als petits, si veieu que no podran aguantar el paraigua, podeu fer la disfressa a partir d’un barret, i penjar-li els papers a l’ala.

Pels que participeu, podeu enviar un correu a festes@escolalamaquinista.cat dient quants membres ens acompanyareu o per preguntar-nos qualsevol dubte.

Aviseu a tothom, avis, àvies, tiets, cosins, mares, pares, petits, ens ho passarem súper bé ballant tots plegats amb la colla de tabals i els gegants de l’escola!

Us hi esperem a tots!!!!!!!!!!! No hi falteu!!!!!!!!

La Comissió de Festes