Inscripció AMPA

Puja al tren!

tren-ampa
Fes-te soci de l’AMPA
L’AMPA és l’associació que agrupa les mares i els pares d’alumnes que volen participar i fer més viva la vida de l’escola, en col·laboració amb els mestres.

LOGO-AMPA

Per què és important que participis a l’AMPA?

• Perquè coneixeràs més de prop què fa l’escola i què fan els teus fills.
  • Perquè podràs participar en la presa de decisions.
  • Perquè ajudaràs a l’escola a tirar endavant el seu projecte educatiu.
  • Perquè tindràs un espai per intercanviar inquietuds, idees i fixar els objectius de l’AMPA.

Si et vols fer soci de l’AMPA pots omplir el formulari de la dreta o bé pots baixar-te aquest fulletó. En aquest cas, fes-lo arribar a la bústia de l’AMPA.

Què cal fer per ser soci de l’AMPA?
    1. Satisfer la quota anual de soci/a: 30 €

Si prefereixes fer un ingrés:
    ES12 2013-1607-79-0200137391(Catalunya Caixa)

Si ho prefereixes, et domiciliarem un rebut anual

2. Participar, en la mida de les teves possibilitats, en les activitats organitzades per l’AMPA.

Vols ser membre d’alguna Comissió?

Pots integrar-te en qualsevol d’elles:
    Activitats ExtraescolarsBibliotecaComunicacióEspai MigdiaFamíliesFestesInfraestructures i ObresNaturaSalutSolidaritatVoluntari en general

Nom i cognoms del nen/a*
    Dades del pare

Dades de la mare

Comentaris

El signant es responsabilitza de la veracitat de les dades i de comptar amb l’autorització dels tercers per al subministrament de les seves dades de contacte i/o bancàries.

En compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de Protecció de Dades de Caràcter Personal us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer titularitat de l’AMPA amb la finalitat de gestionar la vostra participació a l’AMPA i mantenir-vos informats de les nostres activitats. Podeu exercitar els drets d’Accés, Rectificació, Cancel·lació i Oposició enviant un correu electrònic a ampa@escolalamaquinista.cat o bé per correu postal remetent l’escrit a l’AMPA de l’Escola La Maquinista, Sao Paulo, 1, 08030, Barcelona