Ja han obert la passarel·la!!

Inici  >>  Notícies  >>  Ja han obert la passarel·la!!

Ja han obert la passarel·la!!

El setembre 4, 2015, Creat per , A Notícies, Amb 1 Comentari

Des d’avui, 3 de setembre, ja està obert el pas que comunica els carrers Joan Comorera i São Paulo. La passarel·la metàl·lica que passa per sobre les vies ja està acabada i a punt per transitar-hi. Ja estem una mica més aprop de Sant Andreu!

Pasarela_20150903_2La Berta (presidenta de l’Ampa) i l’Anna (directora de l’escola) inaugurant la passarel·la aquest matí

Pasarela_20150903bPassarel·la que uneix els carrers São Paulo i Joan Comorera

1 Comentari fins ara:

1. TERESA BLANC OMELLA ha dit:

Hola !!!

Sóc la Teresa , la iaia d´en Ian Membrives i també d´en Pol ( que encara no vé a la escola perque és molt petit ) i el que vull dir és que estic supercontenta de que per fí ! s´hagi obert aquesta passarel-la que uneix el barri de Sant Andreu i la escola La Maquinista.
    Per mí , particularment , m´escurça un bon tros el trajecte el día que vinc a recollir en Ian.

Tant de bó és pugui construir ben aviat la escola definitiva , per ara anem tirant de…passarel.la !!