Premis

Inici  >>  Biblioteca  >>  Premis

Premis

El maig 27, 2018, Creat per , A Biblioteca,General,Notícies, Amb 0 Comentaris

Recentment l’Escola ha estar guardonada als Premis Barcelona Innovació Educativa, amb la millor iniciativa d’Educació primària pel projecte “Habitem el pati, habitem la ciutat”.

També hem tingut representants finalistes als Jocs florals escolars de Sant Andreu:
Sali Balde Ureña, amb el 2n premi en la categoria de Prosa
Ariadna Alcazar Mas i Biel Rovira Aguilà, amb el 1r premi en la categoria de Conte audiovisual il·lustrat

I també l’equip BCN Techno Girls, format per quatre noies de sisè de la nostra escola, ha estat guardonat amb el cinquè premi del concurs TECHNOVATION CHALLENGE a la categoría junior (10-15 anys), a l’àrea de Catalunya, amb la App Give a Chance. Les BCN Techno Girls són la Cristina Alonso, la Sila Goberna, la Sandra Heras i la Irene León.

Moltes felicitats a tots i totes!!

Aquí trobareu més informació de: