Procés participatiu per la nova escola

Inici  >>  General  >>  Procés participatiu per la nova escola

Procés participatiu per la nova escola

El abril 3, 2017, Creat per , A General, Amb 0 Comentaris

Des d’aquesta pàgina podeu accedir al procés participatiu per la nova escola, que està obert a tota la comunitat educativa. Volem que sigui útil, transversal, transparent i del tot realista. I que sigui adequat a la normativa vigent.

El procés s’ha concebut en dues fases: En una primera fase, el resultat ha de ser una guia per incorporar al projecte abans de la seva licitació. En una segona fase, ja durant el projecte de la nova escola, hi haurà retorn i es podran afinar alguns dels aspectes.

La primera fase, abans dels plecs tècnics, consisteix en una pluja d’idees que podeu aportar en els diferents links anteriors. Les aportacions es recolliran el 19 d’abril. La valoració es farà el 20/21 d’abril, i es publicarà també en aquesta pàgina. Es preveu que a finals d’abril hi hagi un document definitiu que es pugui afegir al projecte de licitació de l’escola.

Per aportar punts de vista a les propostes, els canals de comunicació son:

• Google Forms, que són els links de la llista següent. Per cada categoria trobareu algunes idees associades, podeu comentar-les i afegir-hi punts de vista.
  • Correu de la comissió d’obres: obres@escolalamaquinista.cat
  • En paper: Podeu fer arribar qualsevol nota en paper a l’escola o a la bústia que hi haurà davant de consergeria.

Els  temes s’han agrupat en categories per facilitar-ne el seu seguiment i anàlisi. Podeu fer comentaris en tots aquests temes/categories o proposar-ne d’altres si ho creieu convenient. Les respostes són sempre públiques, així en tot moment es pot conèixer l’estat del procés. Les respostes rebudes per correu o en paper s’incorporaran a mesura que es processin. En aquest cas cal indicar a quina categoria fan referència.

Les categories són les següents: