RUA Festa Major 2016

RUA Festa Major 2016

El novembre 16, 2016, Creat per , A Notícies, Amb 0 Comentaris

Benvolgudes famílies,

Com cada any, arriben les festes de Sant Andreu i arriba el dia de la Rua/Cercavila on la nostra escola participa com a entitat del districte. Esteu tots convidats a participar d’aquesta festa!

El nostre gegant MAC ja està escalfant motors a la Fabra i Coats (a l’espai Bota), a la mostra de Bestiari i Gegants del districte. És una mostra oberta al públic i a escoles del barri fins el divendres 25.

El dia de la rua és el diumenge 27 de novembre. L’inici de la rua serà a les 12:00, i ens trobarem a l’escola una hora abans, a les 11:00. La nostra escola estarà al passeig de Torras i Bages, entre la Parròquia i Joan Torras (busqueu al MAC i a les nostres “Gotes d’Aigua”!).

Finalment, recordatoris:
– Pels infants, recordeu que la cercavila s’inicia amb els trabucaires de Sant Andreu. Valoreu portar protecció per les oïdes dels més petits.
– L’organització de la cercavila ens recorda que les famílies que no vagin disfressades, acompanyant un infant disfressat o de l’animació, gegants, tabals no haurien de fer el recorregut.