Taller Créixer en família

Inici  >>  families  >>  Taller Créixer en família

Taller Créixer en família

El abril 1, 2015, Creat per , A families,Notícies, Amb 1 Comentari

Des de la Comissió de Famílies us volem informar que després de Setmana Santa es realitzarà un taller gratuït per a famílies  que treballarà diversos aspectes de la infància (de 6 a 12 anys). El taller constarà de sis sessions que es realitzaran tots els dimarts, des del 14 d’abril fins el 19 de maig, de 17h a 19h a l’escola.

A continuació us detallem tota la informació relativa al taller:

Dinamitzador: Daniel Cañero (www.lhpsicoanalisis.com)
Dies del taller: 14/04, 21/04, 28/04, 05/05, 12/05 i 19/05
Horari: De 17h a 19h
Temàtica: Infància (de 6 a 12 anys)

Contingut:

• Sessió 1 – 14 d’abril
    El respecte i la confiança ens permeten equivocar-nos
  • Sessió 2 – 21 de abril
    Fills autònoms, no obedients!
  • Sessió 3 – 28 de abril
    Conflictes i responsabilitats
  • Sessió 4 – 5 de Maig
    Tal faràs tal educaràs
  • Sessió 5 – 12 de Maig
    No s’aprèn només a l’escola
  • Sessió 6 – 19 de Maig
    Monogràfica de temàtica a decidir (L’escollirem entre la segona i la tercera trobada)

Inscripcions: Heu d’inscriure-us enviant un correu electrònic a la Comissió de Families, a l’adreça:  families@escolalamaquinista.cat
Ludoteca: En cas de necessitar servei de ludoteca, cal avisar en el moment de formalitzar la inscripció.
Lloc: Escola La Maquinista

Les places són limitades i s’adjudicaran per ordre d’arribada de les inscripcions.

1 Comentari fins ara:

1. Silvia Moreno ha dit:

Hola … m’agradaria sapiguer si hi ha alguna posibilitat d’obtindre aquesta informació en algún mitjà ja que estic interessada pero com que estic treballant i el meu horari es totalment incompatible amb les sessions, em posso en contacte amb vosaltres a veure si puc obtenir aquesta informació, Gracies.