HABITEM EL PATI

HABITEM LA CIUTAT

Seguim amb el projecte HABITEM EL PATI, HABITEM LA CIUTAT.
Us convidem a continuar participant el proper divendres 17 de novembre de 17 a 19h a l'escola.
L'objectiu principal de la jornada és fer una devolució de la diagnosi treballada durant el curs anterior i començar a visualitzar el pati futur.

A més hi haurà recorreguts sensorials pel pati. Per realitzar-los cal inscriure's a l'AMPA o a la comissió natura (natura@escolalamaquinista.cat), indicant el nombre d'infants que hi participaran.

Animeu-vos a participar de la jornada per a seguir definint entre totes quin pati volem en una escola futura i com volem habitar-lo!
Per més informació podeu consultar aquí.

Comissió Natura
IMG-20171110-WA0019-1
IMG-20171110-WA0018-2

TERTÚLIA

ADAPTAR-NOS ALS CANVIS

Recordeu que avui 16 de Novembre de 16 a 17,30 h a l'aula d'anglès infantil hi ha la tertúlia "Adaptar-nos als canvis". Conduïda per Anna Maria Serra (psicopedagoga i terapeuta sistèmica) Començar l'escola, canviar de casa, adaptar-se al que és desconegut, no sempre és fàcil. Què fem amb el neguit que això els genera i com podem ajudar que els nostres fills i filles se sentin segurs?

Si necessiteu ludoteca envieu un correu a: families@escolalamaquinista.cat

Comissió de famílies
Comunicacio

DISFRESSA DE LA CERCAVILA DE SANT ANDREU

COMISSIÓ DE FESTES

Recordeu que aquest any també participarem a la cercavila de les festes de Sant Andreu, el dia 3 de desembre. Enguany ens disfressarem de maó, com a forma subtil de reivindicació.
Cal que les famílies interessades retorneu el paper que trobareu dins de l'agenda a les tutores o envieu un mail a festes@escolalamaquinista.cat indicant la quantitat i mides de les disfresses.

Us animem a tots i totes a participar!
festesstandreu

XERRADA

ESCOLA DE PARES I MARES DEL PENEDÈS

El proper dia 29 de Novembre realitzem la primera xerrada d'enguany. Per assistir-hi cal inscripció prèvia i per a que l'activitat es pugui realitzar cal un mínim d'inscrits.
Jose_maria_toro

LLAVORS PER SEMBRAR ARQUITECTURA

TALLERS AL COAC

Col·legi d'Arquitectes ha programat novament els tallers infantils "Llavors per sembrar arquitectura", una sèrie d'exercicis que conviden a experimentar, descobrir i percebre l'arquitectura i la ciutat amb una nova mirada i que pretenen apropar l'arquitectura al món educatiu.

Us fem arribar la proposta dirigida a escoles i públic familiar i que es realitzarà a diferents punts del territori, i concretament a la ciutat de Barcelona els dies 1 i 2 de desembre.
Podeu consultar tota la informació aquí

JORNADA INFANTLAB

CAP DE SETMANA CIENTÍFIC

El proper Dilluns 20 de novembre de 2017 a les 16.30 hi tindrà lloc la Jornada Infantlab al Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (Carrer del Dr. Aiguader, 88, 08003 Barcelona). Aquesta jornada s’adreça prioritàriament als infants i adolescents de la ciutat, als/a les professionals i a les entitats que treballen amb infants i adolescents, i té per objectiu posar en valor l’opinió dels infants i adolescents en la definició de com ha de ser la seva pròpia participació.
Per més informarció podeu consultar el programa al següent enllaç.

Institut Municipal d'Educació
Ajuntament de Barcelona