PREINSCRIPCIÓ ESO CURS 2020-2021

COMUNICAT DE L'AFA

Benvolgudes famílies,

El proper Dijous 5 de Març, a les 17 hores, tindrà lloc a l’Espai Bota (Recinte Fabra i Coats, Carrer de Sant Adrià, 20) una sessió informative sobre la inscripció a 1r d’ESO per al proper curs 2020-2021.
Durant els últims mesos hi ha hagut contactes amb el Consorci d’Educació de Barcelona i amb la plataforma sosESOsantandreu (@sosESOstandreu) per tal de seguir el procés d’aprop i transmetre les nostres inquietuds respecte la manca de places públiques al Districte. Les informacions de les que disposem són les següents:
  • Es crea un nou institut de 3 línies al barri de Sant Andreu que s’anomenarà el Vapor del Fil I que, en un futur, es fusionarà amb l’escola Molí de Finestrelles per formar una escola institut.
  • La ubicació provisional del nou institut el Vapor del Fil seran els barracons del Carrer Segre ocupats actualment per l’Institut Sagrera Sant Andreu.
  • L’Institut Sagrera Sant Andreu oferirà 4 línies i passarà a ocupar els barracons del Carrer Fernando Pessoa on es troba actualment l’escola La Maquinista.
  • L’escola La Maquinista tindrà com a adscrits pel curs 2020-2021 el Martí i Pous, el Dr. Puigvert i el Vapor del Fil.
L’AFA La Maquinista ha demanat formalment al Consorci d’Educació de Barcelona que se’ns adscrigui també l'Institut Sagrera Sant Andreu pels següents motius:
  1. Es troba en les instal·lacions ocupades actualment pels alumnes de La Maquinista.
  2. Aplica un projecte educatiu organitzat per projectes que dona continuïtat al projecte educatiu aplicat a la nostra escola.
Animem a totes les families interessades a assistir a la sessió informativa del dia 5 de Març a l’Espai Bota.

AFA La Maquinista
custom twitter custom custom