Full Desembre

FULL INFORMATIU

MES DE DESEMBRE

Ja teniu disponible el full informatiu de març. Hi trobareu diverses informacions molt interessants com l'acomiadament de l'Anna Maria Serra, les activitats i sortides de març o les activitats compartint espais pedagògics. Podeu consultar-lo en aquest enllaç.
jornada-portes-obertes

JORNADES DE PORTES OBERTES

VISITA GUIADA PER L'ESCOLA

Dissabte 7 de març, 10h
RECORDEU: Us animem a venir i conèixer-nos. En aquesta jornada s’informa que es tracta d’una visita dirigida a les famílies i es prega que es vingui sense els infants.

Es demana confirmar assistència per poder preveure l’aforament. Si voleu venir, només ens heu de dir quantes persones sereu i us hi apuntem. Podeu trucar-nos al telèfon 933118438 o bé escriure a escola@escolalamaquinista.cat

Més informació aquí

JORNADA DE PORTES OBERTES

GUIES PER LA VISITA

Dissabte 7 de març, 10h
RECORDEU: De cara a rebre a les famílies que assistiran a la jornada, i per tal de poder acompanyar-les a visitar els diferents espais de les nostres instal·lacions, necessitem alumnes i famílies voluntàries. Els alumnes de cicle superior poden venir sense tutors/es i les famílies voluntàries podeu venir amb els vostres infants.
La jornada comença amb una xerrada a les 10h. Les famílies voluntàries haurien de ser a l'escola a les 10:30h per tal d’organitzar els grups que realitzaran les visites per les instal·lacions.
Aquells que estigueu interessats en participar cal que feu un correu a afa@escolalamaquinista.cat o bé a escola@escolalamaquinista.cat per tal de confirmar la vostra assistència i així poder saber amb quantes persones podem comptar.

PORTES OBERTES

EL PLANTER

29 de Febrer
Aquest dissabte el Planter obrirà les seves obertes per
mostrar-nos el seu projecte d'educació viva i autogestionada per acompanyar l'adolescència en l'etapa de secundària.
Santa Maria i Sant Esteve de Palautordera
3f3fd846-c521-4ad8-99f5-bc0f42c6877a