PROTEÏNA VEGETAL AL MENÚ DE L'ESCOLA

L'ESPAI MIGDIA MÉS SOSTENIBLE I SALUDABLE

Seguint les recomanacions de l'Agència de Salut Pública i amb el suport de Natural Cuina, introduïm al mes de març la proteïna vegetal al menú de la nostra escola.
Si voleu saber-ne més, feu clic a aquest enllaç
Imatge Espai Migdia proteïna vegetal

POEMES PELS 5 SENTITS

COMISSIÓ DE BIBLIOTECA

Divendres 13 de març
El divendres de la propera setmana, vine a gaudir dels nostres poemes.
No oblideu portar el vostre passaport de +educació!!!

biblioteca_poema_5_sentits
jornada-portes-obertes

JORNADES DE PORTES OBERTES

VISITA GUIADA PER L'ESCOLA

Dissabte 7 de març, 10h
ÚLTIM RECORDATORI: Us animem a venir i conèixer-nos. En aquesta jornada s’informa que es tracta d’una visita dirigida a les famílies i es prega que es vingui sense els infants.
Es demana confirmar assistència per poder preveure l’aforament. Si voleu venir, només ens heu de dir quantes persones sereu i us hi apuntem. Podeu trucar-nos al telèfon 933118438 o bé escriure a escola@escolalamaquinista.cat
Més informació aquí

JORNADA DE PORTES OBERTES

GUIES PER LA VISITA

Dissabte 7 de març, 10h
ÚLTIM RECORDATORI: De cara a rebre a les famílies que assistiran a la jornada, i per tal de poder acompanyar-les a visitar els diferents espais de les nostres instal·lacions, necessitem alumnes i famílies voluntàries. Els alumnes de cicle superior poden venir sense tutors/es i les famílies voluntàries podeu venir amb els vostres infants.
La jornada comença amb una xerrada a les 10h. Les famílies voluntàries haurien de ser a l'escola a les 10:30h per tal d’organitzar els grups que realitzaran les visites per les instal·lacions.
Aquells que estigueu interessats en participar cal que feu un correu a afa@escolalamaquinista.cat o bé a escola@escolalamaquinista.cat per tal de confirmar la vostra assistència i així poder saber amb quantes persones podem comptar.

UNIVERSITAT DEL TEMPS LLIURE

CARTELL DE MARÇ

Ja tenim aquí el cartell amb les activitats de març. Podeu veure-les en aquest enllaç
Mira tot el que pots fer a prop de casa teva. Descobreix llocs nous on aprendre i passar-ho bé en família o amb els amics. Consulta les activitats de la primera quinzena aquí