MANIFEST

SOM ESCOLA

Les entitats que formen Somescola ens fan arribar el treball que estan fent en relació a consolidar, protegir i millorar el model educatiu català, a través d'aquest manifest que han presentat fa pocs dies i d'aquesta entrevista que van fer al president del Centre UNESCO de Catalunya.
El claustre de mestres i el Consell Escolar del Centre subscriuen el Manifest.

CINEMANISTA

LA PONYO AL PENYA-SEGAT

El proper divendres​ 24 de Novembre tindrem una nova sessió de cinemanista on podrem gaudir amb la pel·lícula "La Ponyo al penya-segat" del gran director Hayao Miyazaki.
Abans de la pel·lícula és projectarà el curt "Out or sight".
Us esperem a tots i totes a les 16.45 al gimnàs de l'escola.

Comissió Famílies
ponyo

VENDA DE DISFRESSES DEL CERCAVILA

FESTES DE SANT ANDREU

Famílies,
Recordeu que aquest any també participarem a la cercavila de les festes de Sant Andreu, el dia 3 de desembre. Enguany ens disfressarem de maó, com a forma subtil de reivindicació.
Finalment la venda de les disfresses per la rua es farà els següents dies en aquest horari:
Dilluns 27 a les 9.00h i a les 16.20h
Dimarts 28 a les 9.00h i a les 16.20h
Dijous 30 a les 9.00h
Divendres 1 a les 9.00h i a les 16.20h
Us hi esperem!.

Comissió de festes

festesstandreu

EXTRAESCOLARS D'ADULTS

PILATES

Vols millorar la teva condició física, la teva capacitat de concentració i control del teu cos? Apunta't a Pilates i passaràs una bona estona!
A partir del 10 de gener, comença un grup tots els dimecres de 19h. a 20h. entre 5 i 8 persones. El cost de l'activitat és de 18,90€ mensuals i si ets soci de l'Ampa no hauràs de pagar quota d'inscripció.
Si vols apuntar-te, escriu un correu a ampa@escolalamaquinista.cat amb el teu nom i telèfon de contacte.
Els dimecres 22 i 29 de novembre i 13 i 20 de desembre es faran 4 sessions de prova, de 20h a 21h. Si vols venir, escriu a l'Ampa per informar la teva assistència. Per cada sessió de prova hi haurà 3 places disponibles seguint ordre d'inscripció.
Apunta't-hi!!!

TALLER DE CONTES

CONTES DE L'UNIVERS

El proper divendres 1 de desembre a les 17h hi haurà el proper taller de contes. Serà a la sala de Música i emocions, i tractarà sobre "Contes de l'Univers".
Porta el teu passaport del +Educació i et posarem un segell!
contes

CAMPUS DE NADAL 2017

AGRUPACIÓ ESPORTIVA BON PASTOR

L'Agrupació Esportiva Bon Pastor organitza el Campus de Nadal 2017. Podreu trobar tota la informació en aquest tríptic i poster.

ACTIVITATS I TALLERS

MUSEU EGIPCI

Prepara't per passar un Nadal faraònic al Museu Egipci! Aquest Nadal, un munt d'activitats al Museu Egipci per conèixer de forma didàctica i divertida l'antic Egipte. Cliqueu aquest enllaç per a trobar tota la informació.

CONTES PER LA PAU

SESSIÓ DE CONTES CONTATS PER A TOTES LES EDATS

La Tururuth us convida a commemorar el Dia Internacional contra la Violència de Gènere amb una selecció de contes que en clau d'humor ens fan reflexionar sobre actituds violentes i ens permet qüestionar determinats rols que assumim pel simple fet de néixer homes o dones. Diversió i reflexió s'agafen de la mà per a donar-nos algunes claus per a una convivència pacífica i integradora http://www.tururuth.com/contes-per-la-pau/
artur-i-clementina-contes-Tururuth-274x300

XERRADES PER FAMÍLIES

HÀBITS, DEURES I NORMES

El proper 30 de Novembre a les 19.00 la neuropsicòloga de l'Hospital Sant Joan de Déu Andrea Palacio impartirà una xerrada gratuïta al mateix Hospital. La xerrada porta per títol: Hàbits, deures i normes, idees pràctiques pels pares a casa.
Cal confirmar l'assistència mitjançant una d'aquestes opcions:
81231240-8653-40b7-be46-2da4ec43d5d3

EL TNC PETIT

PROGRAMACIÓ FAMILIAR

El TNC obre les portes del teatre als més petits de casa!
Des del Teatre Nacional de Catalunya ens presenten la programació familiar d'aquesta temporada que podeu consultar en aquest enllaç

AAFF LOGO EL TNC PETIT (CMYK) 02
custom twitter