CASALET ESPECIAL 21-D

ESCOLA LA MAQUINISTA

Des de la Coordinadora d'Ampa d'escoles públiques del districte de Sant Andreu s'ha organitzat un "casalet" a l'Escola La Maquinista, el dia de les eleccions.
Els detalls d'aquest casalet són:
  • Dia: 21 de desembre
  • Horari: de 9 a 17h
  • Preu: 20’00€, Menjar inclòs.
  • Inscripcions online al web de La Fundacio CET 10, https://fundaciocet10.org/cat/nadal-2017/ .Cal registrar-se, es reb un mail de confirmació, es selecciona l’escola i el casal i directament es passa a la pasarel.la de pagament.
Inscripcions fins el dimarts dia 19 de desembre.
El casal estarà obert a totes les escoles del districte.

NOU BLOG

COMISSIÓ DE SALUT

Ja tenim blog de la Comissió de Salut! Un espai per la informació relacionada amb la salut: notícies, consells, receptes... Podeu trobar l'enllaç a l'espai "Blogs de la comunitat educativa" dins de la web de l'Escola o bé fent click aquí.
AMPA-salut-web-600x215

NOUS CANALS DE COMUNICACIÓ

telegram-logo-vector-download
Hem creat uns nous canals de comunicació basats en els canals de Telegram, un nou servei que permet fer enviaments massius de missatges, fotos, links, arxius, etc. El Telegram és una aplicació per mòbils similar al Whatsapp però amb més funcionalitats. D'aquesta manera estareu ben informats només amb el mòbil.
Són canals privats, i només us hi podreu subscriure des dels links que us fem arribar en d'aquesta entrada.

COMPRES NADALENQUES

VIATGE FINAL DE CURS 6È

Les famílies de 6è no paren de preparar coses per finançar el viatge de final de curs i el comiat dels seus petits abans de marxar a l’institut. Aquí teniu una mostra del que ens vendran en els propers dies.
Segur que amb això solucionem alguns dels regals de Nadal.
IMG_20171117_164947_800x600

FESTA D'INAUGURACIÓ

AFA INSTITUT MARTÍ POUS

L'AFA de l'Institut Martí Pous ens convida a la seva festa d'inauguració que tindrà lloc el proper dissabte 16 de Desembre, de 17 a 22h.
cartel_festa1

PODEM FER FOTOS ALS NENS I PUBLICAR-LES A LES XARXES?

ARTICLE

Us adjuntem un article interessant que tracta d'un tema molt proper: Fer fotos o vídeos als nens durant els concerts de Nadal i publicar-ho a les xarxes socials. S'hi adjunta una guía pràctica de la mateixa Agència de protecció de dades amb més de 80 preguntes i respostes.
custom twitter