FULL INFORMATIU

NOVEMBRE 2017

Ja podeu consultar el full informatiu del mes de novembre clicant aquest enllaç. Hi trobareu diverses informacions molt interessants relacionades amb la festa major de Sant Andreu, la primera sessió del cinemanista i sortides de l'alumnat, entre d'altres.

Feu-hi un cop d'ull!
full-informatiu

DISFRESSA DE LA CERCAVILA DE SANT ANDREU

COMISSIÓ DE FESTES

Hola famílies, com cada any participarem a la cercavila de les festes de Sant Andreu el dia 3 de desembre. Enguany ens disfressarem de maó, com a forma subtil de reivindicació.

Hi haurà un punt de venda en diversos dies i horaris, que es concretaran en breu.

La disfressa es farà amb caixes de cartró i n'hi haurà de 3 mides diferents. És important que indiqueu les mides que voleu.

Els preus de les disfresses són:
  • Adult gran: preu soci: 4€ / preu no soci: 6€
  • Adult mitjà: preu soci: 3,5€ / preu no soci: 5,5€
  • Nen/a: preu soci: 3€ / preu no soci:6€
Aquest any l'escola també vol sortir a la rua de carnestoltes i és possible que s'aprofiti la mateixa disfressa de maó, així que és important guardar bé la disfressa.

Cal que les famílies interessades retorneu el paper que trobareu dins de l'agenda a les tutores o envieu un mail a festes@escolalamaquinista.com indicant la quantitat i mides de les disfresses.

Us animem a tots i totes a participar!
festesstandreu

VINE A LA FESTA DEL JOANOT DE SANT ANDREU

FESTA DE BALL, RUA I TABALS

Famílies de l'escola La Maquinista, us esperem a tots i a totes a la Mega Festa del Joanot de Sant Andreu, en la que hi haurà totes les escoles del barri per celebrar el gegant més antic de St. Andreu.

Balls, tambors, rua, festa i animació per a tota la família (pares, mares, nens i nenes).
tabalers-gran
Necessitem voluntaris per portar els gegants de la nostra escola.

Volem ser molta colla per tal de passar un gran dia de festa plegats!

Us esperem el proper diumenge 12 de Novembre a la Plaça Orfila a les 10.00 h.

COLLA DE TABALS

VENDA DE BERENARS CADA DIVENDRES

A PARTIR DEL 3 DE NOVEMBRE

grupdtreball

Benvolgudes Famílies!

Recordeu que aquest any es gradua la segona promoció de l'escola La Maquinista. Durant el curs, els alumnes de 6è faran diferents activitats per a col·laborar ells també amb el pagament del seu viatge.

A partir del 3 de novembre, cada divendres es muntaran parades de berenars a la sortida de l'escola. Demà comencem!

Col·laboreu amb els alumnes de 6è! Us esperem a tots!!!

BIBLIOTECA BON PASTOR

ACTIVITATS

Des de la Biblioteca del Bon Pastor ens han fet arribar la programació per la primera quinzena de novembre. Destaquen el Taller per la Tardor Solidària i l'itinerari històric pel Bon Pastor. Feu-li un cop d'ull aquí.

TALLERS INFANTILS DE GRAFOMOTRICITAT

A L'ABACUS FABRA I PUIG

El dissabte dia 4 novembre Pelikan estarà a la botiga Abacus de Fabra i Puig realitzant els tallers de Grafomotricitat per infants.

Per als infants l'aprenentatge de l'escriptura és un repte del desenvolupament motor. L'objectiu dels nostres tallers és ajudar als nens i nenes a fer servir correctament i de forma autònoma i autoreflexiva els instruments d'escriptura, mitjançant activitats lúdiques, participatives i dinàmiques.

Cal inscripció prèvia:
  • Taller GRIFFIX BABIES: PINTEM UN PAISATGE ENTRE TOTS! per a nens i nenes de 3 a 6 anys de 11,30h a 12,30h
  • Taller GRIFFIX KIDS: LETTERING PER A MENUTS per a nens i nenes de 6 a 11 anys de 12,30h a 13,30h
custom twitter