CONCURS DE FOTOGRAFIA

COMISSIÓ NATURA

La comissió Natura engega la 5a edició del Concurs de Fotografia a l’escola.
Aquesta edició té com a tema principal "Plàstics": Envia'ns fotografies que demostrin l'impacte del plàstic al planeta. Si els vostres fills us ho demanen, la família també pot donar un cop de mà.
Poden participar tots els alumnes des de P3 fins a 6è de primària. El període de participació comença AVUI 16 de maig i finalitza el 10 de juny de 2019.
Aquí trobareu més informació.
ANIMEU-VOS A PARTICIPAR!
tortuga atrapada per plàstic

SESSIÓ CINEMANISTA

COMISSIÓ DE FAMÍLIES

Recordeu: Demà divendres 17 de maig tenim una nova sessió de cinemanista.
No oblideu portar el passaport de +educació!!

UNIVERSITAT DEL TEMPS LLIURE

+EDUCACIÓ SANT ANDREU

Hola famílies!
Per la festa de graduació, necessitem saber si el vostre fill o filla tenen el passaport complert o l'acabarà d'omplir el mateix dia, per preparar el diploma de graduació. Podeu dir-ho a les tutores o enviar un mail a escola@escolalamaquinista.cat per confirmar-ho.

Recordeu: Aquest dissabte 18 de maig, de 10h a 14h, Festa de Graduació al Parc de la maquinista. Més info aquí.
Teniu el cartell d'activitats de la xarxa de +educació de maig. El podeu consultar aquí.

XXI TROBADA DE GEGANTS D'ESCOLA DE CATALUNYA

COLLA DE TABALS

Recordeu: Aquest diumenge 19 de maig, arriba la XXI Trobada de Gegants d'escola de Catalunya, a Canet de Mar.
La nostra escola estarà present amb el nostre gegant Mac i la Colla de Tabals.
Animeu-vos i participeu d'una de les festes geganteres més importants de Catalunya.
Esteu tots i totes convidats!! Més info aquí

TASTET D'EXTRAESCOLARS

COMISSIÓ D'EXTRAESCOLARS

El proper dissabte 25 de maig serà la 2a edició del tastet d'extraescolars.
Tasta les activitats que t'oferim per al proper curs.
Vine, tria i remena!
Més info aquí
maketa copia @

TORNEIG D'ESCACS

CENTRE CÍVIC BON PASTOR

Recordeu: Aquesta tarda, de 17h a 19:30h, 2a sessió del torneig d'escacs.

TALLERS DE PRIMAVERA

ATENEU L'HARMONIA

Demà, divendres 17 de maig, teniu el primer dels quatre tallers que es faran aquesta primavera adreçats a infants d'entre 6 i 12 anys i que promouen valors com el respecte cap al medi ambient, l'autonomia, l'experimentació o l'alimentació saludable.
Podeu consultar els tallers aquí

AJUT FONS D'INFÀNCIA 0-16

AJUNTAMENT DE BARCELONA

Recordeu: Ha sortit publicada la convocatòria 2019 del Fons d'Infància 0-16.
La sol·licitud s'haurà de presentar a l'OAC de Sant Andreu del 25 d'abril fins el 24 de maig, cal demanar cita prèvia.
Trobareu tota la informació i la sol·licitud a les oficines del districte o al següent enllaç

TROBADA VERS LES ESCOLES FEMINISTES

ESCOLA TURÓ DEL CARGOL

Recordeu: El dissabte 25 de maig celebrem la Primera trobada ver les escoles feministes, una proposta educativa que busca la transformació social, l’emancipació de les persones i tornar a posar la vida al centre des de i per a l’escola pública a partir d’una perspectiva feminista.
Més info aquí

SEGONA EDICIÓ DE LA SUPERNIT

XARXA DE BIBLIOTEQUES MUNICIPALS

31 de Maig. Activitat familiar
Torna la Supernit a les biblioteques
El Senyor de les Ombres està robant llibres de les biblioteques i, amb la seva màgia fosca, està traient els malvats de dins dels llibres per guardar-los en un bagul. La nit del 31 de maig els alliberarà perquè envaeixin el món. Només ho pot aturar la màgia positiva, com la de la Nenúfar i la Matoll, però elles solen no poden fer-ho. Vine amb els més petits de la casa divendres 31 de maig a les 20 h a la biblioteca per aturar els plans del Senyor de les Ombres. Cal inscriure’s prèviament a la biblioteca perquè l’aforament és limitat.
ButlletiRecurso
custom twitter custom custom