Una imatge de...

FULL INFORMATIU

MES DE JUNY

Ja tenim el full informatiu d'aquest proper mes de juny. Hi trobareu diverses informacions molt interessants com la festa de final de curs, l'obra del grup de teatre la Maki amb la participació del alumnes de 6è i també la jornada intensiva, l'espai migdia i els casals d'estiu. Podeu accedir al butlletí clicant el següent enllaç.

FESTES DE LA PRIMAVERA

COLLA DE TABALS

Us informen que aquest cap de setmana la nostra colla de tabals participarà en la cercavila de les Festes de la Primavera de Sant Andreu.
Serà dissabte 1 de juny a les 17h. Sortida des de la Fabra i Coats.
Us esperem a tots!! Més info aquí

FESTA DE FI DE CURS

COMISSIÓ DE FESTES

COL·LABOREM-HI TOTS
Benvolgudes famílies, com ja sabeu, arriba la festa de fi de curs que es realitzarà divendres 21 de juny.
Us informem que els dies en els que encara hi haurà punt de venda de tiquets per als entrepans de la festa de fi de curs seran:
  • Dilluns dia 3 a les 9h i a les 16:20h
  • Dimecres dia 12 a les 16:20h
  • Dijous dia 13 a les 9h

Aquest any hi haurà botifarra, entrepans freds de formatge, entrepans sense gluten i els vegetals seran més bons!
Trobareu tots els detalls de la festa en el següent enllaç.
HEM AFEGIT LES NORMES I LA MANERA DE PARTICIPAR EN LA "MOSTRA DE TALENTS".

EL SECRET DE L'ÚLTIMA TRÚFULA

GRUP DE TEATRE LA MAKI

7 de juny 18h, al Centre Cívic Baró de Viver
SINOPSIS: En una ciutat deshumanitzada i artificial, on el consumisme és el més important, en Jack i la seva colla intentaran recuperar el que realment importa: un món on la natura i els éssers vius visquin en harmonia.

CONCURS DE FOTOGRAFIA

COMISSIÓ NATURA

Recordeu: La comissió Natura va engegar la 5a edició del Concurs de Fotografia a l’escola.
Aquesta edició té com a tema principal "Plàstics": Envia'ns fotografies que demostrin l'impacte del plàstic al planeta. Si els vostres fills us ho demanen, la família també pot donar un cop de mà.
Poden participar tots els alumnes des de P3 fins a 6è de primària.
El període de participació finalitza el 10 de juny de 2019.
Aquí trobareu més informació.
ANIMEU-VOS A PARTICIPAR!

SORTEIG D'UN IPAD

ALUMNES DE 6È

Els de sisè estem a punt d’acabar la nostra aventura a La Maquinista! Ho volem celebrar com cal amb el tradicional sopar de comiat. Sortegem un IPad per recollir fons per al sopar i que sigui un dia inoblidable per a tots!
Estem venent butlletes a 2 €, cadascuna té un número per al sorteig. El guanyador serà el número que coincideixi amb les tres últimes xifres del sorteig de l’ONCE del divendres 14 de Juny.
Pregunteu a les famílies de sisè per a col.laborar-hi!
ipad
i-a-mes

TALLERS DE PRIMAVERA

ATENEU L'HARMONIA

Recordeu: Continuem amb els tallers.
El proper dissabte, 8 de juny, d'11 a 12:30h, petita introducció a les tres ‘R’: reduir, reutilitzar i reciclar.
A càrrec del col·lectiu 350 BCN.
Podeu consultar els tallers aquí.

SEGONA EDICIÓ DE LA SUPERNIT

XARXA DE BIBLIOTEQUES MUNICIPALS

31 de Maig. Activitat familiar
Torna la Supernit a les biblioteques
Recordeu: El Senyor de les Ombres està robant llibres de les biblioteques i, amb la seva màgia fosca, està traient els malvats de dins dels llibres per guardar-los en un bagul. La nit del 31 de maig els alliberarà perquè envaeixin el món. Només ho pot aturar la màgia positiva, com la de la Nenúfar i la Matoll, però elles solen no poden fer-ho. Vine amb els més petits de la casa divendres 31 de maig a les 20 h a la biblioteca per aturar els plans del Senyor de les Ombres. Cal inscriure’s prèviament a la biblioteca perquè l’aforament és limitat.
ButlletiRecurso

LA TRESCA & CO

ORQUESTRA SIMFÒNICA ESCOLAR

L'Escola de Música Contrapunt i La Tresca i la Verdesca presenten:
La Tresca & CO
Una oportunitat única de sentir algunes de les cançons més entranyables de La Tresca amb arranjaments per a una orquestra simfònica amb més de 40 músics a sobre de l'escenari.Us presentem un Concert de La Tresca i la Verdesca, acompanyats de La Contra Orquestra. Per l'Orquestra simfònica de l'Escola Contrapunt del Baix Penedès
Dues úniques funcions!
  • Dissabte, 1 de juny a les 19 h.
  • Diumenge, 2 de juny a les 18 h.
Les entrades ja estan a la venda!!!
Més informació aquí.
1e328c87-5517-46ff-bd53-6001b278bc1a

CANGURS

FUNDACIÓ SUMMAE I ISOM SCCL

Benvolguts i benvolgudes,
Les famílies que tenen un/a fill/a amb trastorns del desenvolupament i/o diversitat funcional, a vegades es troben que és difícil deixar els seus fills o filles amb un “cangur” (persona cuidadora) que tingui els coneixements necessaris per atendre correctament les seves necessitats específiques dels seus fills i filles.
Per aquest motiu Fundació SUMMAE i ISOM sccl., amb el suport de l’Obra Social La Caixa i la Diputació de Barcelona, realitzen aquest servei de canguratge especialitzat.
Com podreu veure al tríptic adjunt, comptem amb un sistema de beques per aquelles famílies amb dificultats econòmiques.
Us animem a fer difusió entre aquelles persones que considereu que poden estar interessades.
Per a qualsevol qüestió, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres a través d’aquest correu electrònic o a través de les diferents vies de comunicació que es presenten al tríptic.
Cangurs_page-0001
custom twitter custom custom