Full Informatiu

FULL INFORMATIU

MES D'OCTUBRE

Ja teniu disponible el full informatiu d'octubre. Hi trobareu diverses informacions molt interessants com la inauguració del Congrés d'Educació Pública, la fira de comissions o les activitats i sortides. Podeu consultar el full informatiu d'octubre en aquest enllaç.

TALLERS PER A PARES I MARES

COMISSIÓ DE FAMÍLIES

Dimarts quinzenals de 16:30h a 18h
Inici a finals d'octubre.
Recordeu: Activitat gratuïta per a pares i mares. Conduïda per Anna Maria Serra mestra de l’escola, psicopedagoga, constel·ladora i psicòloga sistèmica (CUDEC Mèxic). Son tallers en petit grup. Tenen com objectiu mirar la família, els fills, l'educació, els vincles i percebre el que ens ajuda a tenir una vida més plena per nosaltres i la nostra família.
Més info aquí
Si necessiteu el servei de ludoteca envieu un correu electrònic a ludoteca@escolalamaquinista.cat indicant el número d'infants amb almenys un dia d'antelació de cada sessió del taller.
gracias-2

UNIVERSITAT DEL TEMPS LLIURE

+EDUCACIÓ SANT ANDREU

Us adjuntem un vídeo-resum del projecte de més educació en aquest enllaç.
També teniu a la nostra web el projecte que vàrem presentar a la crida de centres 360 de la Bofill i va ser reconegut amb el 2n premi dels projectes presentats. Més info aquí

INAUGURACIÓ DEL CONGRÉS D'EDUCACIÓ

TEATRE NACIONAL DE CATALUNYA

Dissabte 5 d'Octubre d'11h a 13h