FIRA DE COMISSIONS

DIVENDRES 18 D'OCTUBRE, A LES 16H.

Com cada any el proper divendres 18, de 16 a 17 h, al pati de l'escola, farem la Fira de Comissions. Noves i menys noves famílies podreu visitar les diferents paradetes de totes les Comissions que integren l'Afa. Què fa cada Comissió? Què es pot millorar? Com hi podem contribuir?
Petits i grans, tots hi esteu convidats!
Aquest any els nens ens han fet una divertida presentació de la Fira de Comissions. Oi que ens hi veurem? Podeu veure el vídeo aquí:
FiraComissions19

TALLERS PER A PARES I MARES

COMISSIÓ DE FAMÍLIES

Dimarts quinzenals de 16:30h a 18h
Inici a finals d'octubre.
Recordeu: Activitat gratuïta per a pares i mares. Conduïda per Anna Maria Serra mestra de l’escola, psicopedagoga, constel·ladora i psicòloga sistèmica (CUDEC Mèxic). Son tallers en petit grup. Tenen com objectiu mirar la família, els fills, l'educació, els vincles i percebre el que ens ajuda a tenir una vida més plena per nosaltres i la nostra família.
Més info aquí
Si necessiteu el servei de ludoteca envieu un correu electrònic a ludoteca@escolalamaquinista.cat indicant el número d'infants amb almenys un dia d'antelació de cada sessió del taller.
gracias-2

UNIVERSITAT DEL TEMPS LLIURE

+EDUCACIÓ SANT ANDREU

Us adjuntem un vídeo-resum del projecte de més educació en aquest enllaç.
També teniu a la nostra web el projecte que vàrem presentar a la crida de centres 360 de la Bofill i va ser reconegut amb el 2n premi dels projectes presentats. Més info aquí
educacio_360_maquinista

CONGRÉS D'EDUCACIÓ PÚBLICA

EXPECTATIVES DE FAMÍLIES

Com t'imagines l'educació pública del futur?
Aquestes han estat les respostes de diverses famílies a aquesta pregunta, entre elles algunes de la nostra escola. No us perdeu aquest vídeo
congres
custom twitter custom custom