ADSCRIPCIÓ A INSTITUTS 2020/2021

COMUNICAT DE L'AFA

La manca de places públiques de proximitat en els instituts del Districte de Sant Andreu es va tornar a fer palesa durant el procés d’inscripció pel curs 2019/2020. Després del sorteig realitzat per assignar les places disponibles, moltes famílies van veure com els seus fills i filles es quedaven sense plaça als instituts adscrits. La solució aportada pel consorci va ser incrementar grups (bolets) i ràtios a alguns dels instituts del Districte, provocant una massificació inacceptable que impacta negativament en la qualitat de l’ensenyament.
Les dades de que es disposen, fan pensar que la situació és repetirà durant la preinscripció pel curs 2020/2021. És per aquest motiu que des de l’AFA La Maquinista volem impulsar des d’ara mateix un grup de treball que, coordinadament amb altres escoles i instituts del Districte, analitzi la situació i proposi solucions per evitar que es repeteixin els fets ocorreguts l’any anterior.
Demanem a les persones interessades en formar part d’aquest grup que enviïn un correu electrònic a afa@escolalamaquinista.cat el més aviat possible (si pot ser màxim dimarts 19 per preparar la reunió).
El dia 25 de Novembre a les 20:00 hi haurà una reunió oberta a totes les famílies per tractar aquest tema. Els detalls de la convocatòria s’enviaran en els pròxims dies.
AFA La Maquinista

custom twitter custom custom