ZERO RESIDUS NO ORGÀNICS

COMISSIÓ DE NATURA

El passat divendres la Comissió Natura va engegar la proposta Zero residus no organics.
Cada divendres a la tarda representants de cada grup pesaran, amb membres de la comissió Natura, les escombraries de rebuig, plàstic i paper que ha generat cada classe durant tota la setmana. L'objectiu és conscienciar i comprometre la comunitat escolar a reduir residus. Més informació al blog.
WhatsApp Image 2020-01-17 at 23.18.42

CÒMIC DE CIENTÍFIQUES

COMISSIÓ D'EDUCACIÓ

Un grup de sis membres de la Universidad de Sevilla, amb el suport de la Unidad de Igualtat de la universitat han fet el còmic Científiques: passat, present i futur, amb l'objectiu de reivindicar el paper de les científiques del passat i explicar el treball de les científiques en el present.
Podeu descarregar el còmic en aquest enllaç
comic_sevilla

CELEBRACIÓ D'ANIVERSARIS

COMISSIÓ DE FESTES

Benvolgudes famílies. Us recordem que hi ha la possibilitat de celebrar de forma conjunta en l'espai escolar les festes d'aniversari.
Podeu trobar la normativa del funcionament aquí.
IMPORTANT: A partir d'aquest any la reserva s'ha de sol·licitar a la Comissió de Festes (festes@escolalamaquinista.cat) i no a la Comissió de Famílies.
Una imatge de...
custom twitter custom custom