L'ESCOLA SURT A LA RUA DE CARNESTOLTES

PARTICIPEM A LA RUA

Recordeu que per primer any l'escola participarà a la rua del Carnestoltes de Sant Andreu.
Sortirem a lluir les disfresses que faran els nens i nenes a l'escola i les que ens farem les mares i pares a casa. Serem una autèntica rua del circ!
Us animem a tots a participar-hi i a passar-ho d'allò més bé.
No patiu per si algun complement del vostre fill/a es fa malbé perquè seran molt fàcils de tornar a fer.
El dia de la rua serà l'11 de Febrer. Quan tinguem més informació de l'hora, el lloc de trobada, etc. us ho farem saber.

Comissió de festes

JORNADES DE PORTES OBERTES

27 DE FEBRER I 3 DE MARÇ DE 2018

L'escola està preparant les jornades de portes obertes d'enguany, una en horari lectiu perquè els pares puguin veure en ple funcionament la nostra proposta educativa i una altra en dia festiu.
Si coneixeu pares que han d'escollir escola pel curs que ve els podeu fer arribar més informació, que trobareu en aquest enllaç.
portes-obertes-cartell

NOUS CANALS DE COMUNICACIÓ

Recordeu que hem creat uns nous canals de comunicació basats en els canals de Telegram, un nou servei que permet fer enviaments massius de missatges, fotos, links, arxius, etc. El Telegram és una aplicació per mòbils similar al Whatsapp però amb més funcionalitats. D'aquesta manera estareu ben informats només amb el mòbil.
Són canals privats, i només us hi podreu subscriure des dels links que us fem arribar en aquesta entrada.
telegram-logo-vector-download

TALLER DE PRIMERS AUXILIS

HOSPITAL UNIVERSITARI SANT JOAN DE DÉU

Aprèn les primeres mesures d'auxili en el cas d'un accident infantil amb l'equip del servei d'Urgències de l'Hospital Sant Joan de Déu Barcelona.
El 24 de març de 2018, professionals del servei d’Urgències de l’Hospital Sant Joan de Déu impartiran un taller de primers auxilis adreçat a tots els interessats en aprendre les primeres mesures d’auxili en un cas d’accident infantil poden salvar la vida d’un infant i evitar l’aparició de seqüeles incapacitants.

Podeu consultar el programa i inscripcions

434448e4-c302-4714-9b68-f5b7562cb3f3

VIU LES FESTES DE SANTA EULÀLIA EN FAMÍLIA!

TORNA LA FESTA MAJOR D'HIVERN

Del 9 al 12 de Febrer, Barcelona celebra les Festes de Santa Eulàlia. Hi haurà activitats per gaudir en família. Per més informació cliqueu aquí.

festes santa eulalia
custom twitter