FULL INFORMATIU

MARÇ DE 2018

Ja podeu consultar el full informatiu del mes de març clicant el següent enllaç. Hi trobareu informacions interessants en relació a la setmana del teatre, activitats que es duran a terme a l'escola i sortides de l'alumnat, entre d'altres.
imatge full informatiu

CINEMANISTA

EL GIGANTE DE HIERRO

Recordeu que el divendres 2 de març hi haurà una nova sessió de CINEMANISTA. Es projectarà "El gigante de hierro" a més del curt "En un batec".
Aquesta activitat està inclosa dins el projecte + Educació, així que no et descuidis el carnet.
el-gigante-de-hierro

JORNADES DE PORTES OBERTES

3 DE MARÇ DE 2018

Recordeu que l'escola està preparant les jornades de portes obertes d'enguany, la darrera és aquest dissabte dia 3.
Si coneixeu pares que han d'escollir escola pel curs que ve els podeu fer arribar més informació, que trobareu en aquest enllaç.
portes-obertes-cartell
I si voleu participar com a voluntaris per ensenyar l'escola i acompanyar les famílies que ens vindran a veure, envieu un correu a l'AMPA.

NOUS CANALS DE COMUNICACIÓ

Recordeu que hem creat uns nous canals de comunicació basats en els canals de Telegram, un nou servei que permet fer enviaments massius de missatges, fotos, links, arxius, etc. El Telegram és una aplicació per mòbils similar al Whatsapp però amb més funcionalitats. D'aquesta manera estareu ben informats només amb el mòbil.
Són canals privats, i només us hi podreu subscriure des dels links que us fem arribar en aquesta entrada.

NAVEGAR PER L'UNIVERS DE LES EMOCIONS PER A CONSTRUIR BENESTAR

XERRADA 15 DE MARÇ

Rafel Bisquerra (Doctor en Ciències de l’Educació i Llicenciat en Psicologia) impartirà una xerrada sobre la importància de les emocions en les nostres vides i en les relacions amb les altres persones.
Posem nom a les emocions amb paraules, però en general sabem poc d'elles. Aquesta activitat formativa ens proposa posar les paraules que expressen emocions en un mapa que ens ajudi a navegar pel complex univers d'aquestes; identificar on estem i on volem anar; albirar com podem navegar pel món emocional amb majors probabilitats per arribar a bon port.
si esteu interessats podeu obtenir més informació cliqueu aquí.

Dia: 15 de Març hora: 17.30h
LLoc: Sala d'actes Edifici Escorxador C/ Escorxador, 19
(08720) Vilafranca del Penedès
Cal portar: paper i llapis.
Preu: A partir de 8€

custom twitter