ESTAT CONSTRUCCIÓ ESCOLA

INICI DE CURS

Benvolgudes i benvolguts,

El dia 12 de setembre començarem les classes als mòduls nous, tal i com estava previst. Algun espai interior i el gimnàs no estaran acabats fins a l'octubre, fet que no afectarà el normal funcionament de l'escola.
S'està coordinant amb el Consorci tot el tema del trasllat per tal que estigui tot a punt per rebre els infants.
No cal que us reserveu per tasques de trasllat i muntatge de mobles perquè se n'ocupen des del Consorci, tot i que potser més endavant farem alguna jornada manetes.
Agraïm el seguiment periòdic que s'ha fet des de l'equip directiu i el claustre durant tot l'estiu.
Ens veiem molt aviat!

Atentament,

AMPA Escola La Maquinista

RECORDATORI PAGAMENTS

MATERIAL, SORTIDES, COLÒNIES, MENJADOR...

Aprofitem per fer un recordatori dels pagaments pel proper curs:

Els pagaments es faran a través de ”La Caixa”. Podeu fer l’ingrés des de qualsevol caixer de “La Caixa” i amb tarja de la caixa o de qualsevol altra entitat. Ho podeu fer a partir del 15 de juliol.

Passos a seguir:
  1. Un cop introduïda la tarja heu d’optar per “Altres opcions“.
  2. Aleshores trieu l’opció Pagaments / Pagaments sense codi de barres / Col·legis i matrícula.
  3. Ara us demanaran el codi de l’entitat: 0145988 / Continuar.
  4. Import: 215 euros / Continuar.
  5. Concepte: nom de l’alumne/a material
Els pagaments previstos per aquest curs seran:
Material i sortides: 215 euros (entre el juny i el setembre)
Alumnat de primària: 130 euros en concepte de les colònies, que es realitzaran el primer trimestre del curs. En el cas de l’alumnat de primària, sempre que us sigui possible, us demanem que feu un únic pagament de materials sortides i colònies: 215+130= 345
Menjador: Usuaris fixes: 116 euros al mes. Els rebuts es domiciliaran des de l’escola. Els usuaris eventuals podeu comprar tiquets a la coordinadora de menjador. El preu diari pels eventuals surt al preu de 7,5 euros diaris. També es poden comprar abonaments de 10 dies a 70 euros i fer-ne ús quan us convingui.