INFORMACIÓ PRIMER DIA

INNOVAR PER EDUCAR

Benvolgudes famílies,
per poder fer una bona acollida als infants, us fem arribar algunes indicacions que ens facilitaran l’organització del primer dia.

Tots els infants entraran a les 9h per la porta principal:
  • Els nens i nenes de primària entraran sols i es trobaran amb les tutores a la pista del pati. Hi haurà mestres que acompanyaran als més petits fins a la pista. Per poder fer una bona atenció als infants, us preguem que no accediu a les aules fins les 16h. Si necessiteu fer arribar alguna indicació a les mestres, podeu deixar l’encàrrec a secretaria.
  • Els nens i nenes d’educació infantil entraran acompanyats per les seves famílies. Hi haurà mestres als vestíbuls que us orientaran.
Sabem que us fa molta il·lusió veure l’escola i conèixer les mestres que estaran amb els vostres fills i filles, hem previst que el primer dia pugueu accedir a les aules a les 16h per visitar-les.

L’alumnat de P3 teniu una jornada molt especial i sabeu que podeu venir a l’escola a partir de les 9:30h fins a les 13h. No cal estar-hi durant tota la jornada, podeu venir durant el matí.

L’acollida matinal, l’espai migdia i la ludoteca de tarda funcionaran amb l’organització i horari habituals des del 1r dia per l’alumnat a partir de P4, a aquests espais s’accedirà per la porta principal.

El telèfon que tenim habilitat és el 638684762
Correu electrònic escola@escolalamaquinista.cat
FERNANDOPESSOA-05b
IMG-20180907-WA0010b

INFORMACIÓ USUARIS ESPAI MIGDIA

SERVEI MIGDIA

Com cada curs, durant la primera setmana us facilitarem un full per fer la renovació dels serveis d'acollida, espai migdia i ludoteca de l'escola.
Durant aquesta setmana ja podeu fer la tramitació del servei de migdia per via online en el següent link:

Al blog de l'espai migdia trobareu tots els detalls per fer el tràmit.

Per qualsevol dubte, podeu consultar directament a la coordinadora de l'espai migdia a espaimigdia@escolalamaquinista.cat.

AJUTS MENJADOR

SEGON PERÍODE, FINS EL 14 DE SETEMBRE

Ha sortit la segona convocatòria per demanar els ajuts de menjador del curs 18-19. Les famílies que no l'han sol·licitat al mes de juny o que els hi hagin denegat des del FONS D'EMERGÈNCIA SOCIAL (targeta solidària), ho poden demanar del 3 al 14 de setembre.

Es poden recollir els formularis a secretaria o descarregar des d'aquest link:

AJUTS NEE

FINS EL 27 DE SETEMBRE

També han sortit els ajuts de necessitats educatives especials.El termini és fins el 27 de setembre.
Recordeu que s'ha de realitzar on-line. En aquest link podeu trobar tota la informació:

BARRIS EN DANSA

SESSIONS INFORMATIVES

Participa en la creació d’un espectacle de dansa professional amb persones no professionals de diferents barris de Barcelona: Sarrià, Les Corts, Bon Pastor i Baró de Viver. L'espectacle es crearà a partir del treball realitzat en els tallers de dansa al
llarg dels mesos de setembre a desembre de 2018.
Pot participar qualsevol persona que tingui interès i vulgui comprometre's sense exclusió d'edat o condició física.
S'han organitzat dos sessions informatives on s'explicarà el projecte:
  • Dimecres 12 de setembre a les 20h. C.C.Baró de Viver, Carrer de Quito, 8 - 10
  • Divendres 14 desetembre a les 20h. C.C.Bon Pastor, Plaça de Robert Gerhard, 3