TALLERS DE PARES I MARES

S'OBREN LES INSCRIPCIONS

Amb l'objectiu d'ampliar la mirada sobre la família, l'educació i els vincles sans s'obren les inscripcions pels tallers sistèmics per pares i mares. Activitat gratuïta, els dilluns de 16 a 17,30 quinzenalment per a un grup reduït fix conduïda per Anna Maria Serra psicopedagoga i psicoterapeuta. Les places estan limitades a 10. Inici: 23 d'octubre. Possibilitat de demanar servei de ludoteca.
Inscripcions: enviar un correu a families@escolalamaquinista.cat amb el nom, telèfon, nom i curs dels vostres fills.
Vegeu aquí el cartell amb més detalls del taller.

Comissió de famílies
Comunicacio

XERRADA

COM PARLAR-LI PERQUÈ M'ESCOLTI?

Impartida per Judit Teixidor (Psicòloga Educadora de pares certificada en disciplina positiva).
Des de la disciplina positiva s'oferiran algunes eines per aconseguir una comunicació efectiva, explorant els obstacles per ser escoltats i escoltar als nostres fills.

19 d'octubre de 16:45hs a 18:00hs a l'aula de música

Recordeu d'apuntar-vos
enviant un e-mail a families@escolalamaquinista.cat
(En cas de necessitar ludoteca indiqueu)

Comissió de famílies

JORNADA JARDINERA

PREPAREM L'HORT PER LA TARDOR

Benvolgudes famílies,
Un cop més necessitem la vostra col·laboració.
La tardor ja ha arribat i necessitem preparar l'hort i l’espai exterior de la nostra escola. Des de la Comissió Natura demanem ajuda per remoure la terra, treure les herbes seques i deixar-ho ben bonic perquè els infants puguin començar a treballar.
Ho farem el divendres 20 d'octubre, de 17 a 19h. aproximadament. Entre tots ho farem més ràpid i podeu venir amb els vostres fills i filles!
Si teniu material com ara guants, tisores de podar, pales, etc, les podeu portar.
Us hi esperem!
huerta