RENOVACIÓ DEL CONSELL ESCOLAR

ELECCIONS EL 30 DE NOVEMBRE

Benvolgudes famílies,

Comença el procés de renovació del Consell Escolar a la nostra escola. Enguany es renoven 3 representants de famílies. Per tant s'hauran d'escollir 3 representants d'aquest sector.
Trobareu penjat el cens provisional a l'entrada de l’escola. Es poden fer reclamacions al cens fins el dia 8 de novembre.
S'han de presentar les candidatures abans del 19 de novembre. Es publicaran el dia 21 i les eleccions seran:
el 30 de novembre de 9 a 10h i de 15h a 17h.
consell2016
Des del Consorci d'Educació de Barcelona ens fan arribar aquesta carta, fent una crida a la participació en les properes eleccions als Consells Escolars dels centres educatius que s’inicien aquesta setmana.

Adjuntem també les funcions del Consell Escolar per si voleu més informació. En qualsevol cas estem a la vostra disposició per a qualsevol consulta i per acabar-vos d’animar!