1A TROBADA DEL MAKI CAMINA!!

A LA FAGEDA D'EN JORDÀ

La Maki Camina és posa en marxa i ens estrenem amb una sortida fàcil fàcil. Aquest diumenge 18, si vols descobrir la Fageda d’en Jordà en companyia, no ho dubtis, prepara la carmanyola, l’aigua i les botes de muntanya i vine a la primera MakiCamina!!
Teniu tots els detalls de la sortida al blog de Natura, la trobada és a les 9:00h a l'antiga escola.
Qui fa via amb la Maki Camina, sempre hi troba bona companyia !!!

CINEMANISTA

EN RALPH EL DESTRUCTOR

El divendres 23 de novembre a les 16.30 h tindrà lloc, al gimnàs de l'escola, la sessió de Cinemanista del trimestre. Primer veurem el curt Jinky Jenkins Lucky Lou i després En Ralph el destructor. Porteu mantes o coixins per seure a terra i, si voleu, crispetes. Recordeu de portar el passaport de + educació.
Us esperem!

Comissió de Famílies.
p9248405_v_v8_ab

TERTÚLIA

CONFLICTES ENTRE GERMANS

El divendres 30 de novembre de 15 h a 16:30 h al menjador de l'escola, parlarem i compartirem amb els altres com actuem quan hi ha conflictes entre germans o amics. De vegades ens sentim impotents perquè, fem el que fem, sempre es barallen. Com acompanyem els infants en la gestió dels conflictes?
Tertúlia conduïda per l'Anna Maria Serra, mestra, psicopedagoga i psicoterapeuta sistèmica.

Comissió de Famílies

XERRADA

ESTEM ENGANXATS AL MÒBIL?

El dijous 22 de novembre de 16.30 h a 18 h, a l'aula de Finlàndia, es realitzarà la xerrada sobre l'ús saludable de dispositius i pantalles, i com podem acompanyar en un món cada cop més digital. La xerrada estarà impartida per la Judit Teixidor (psicòloga i educadora de pares, certificada en disciplina positiva).
Apunteu-vos enviant un correu a families@escolalamaquinista.cat indicant si necessiteu ludoteca amb el nom i curs dels infants.

Comissió de Famílies.
logo_families-x-fons-negre-300

BIBLIOTECA OBERTA

ACTIVITAT ESCOLA

A partir d'ara, el dia de biblioteca oberta serà els dimecres en l'horari de 16.30 h a 17.30 h a la primera planta de l'escola.
Podreu gaudir de la lectura en família i, a més a més, cada setmana explicarem un conte.

cabecera-biblioteca

SESSIÓ FORMATIVA PER LES FAMÍLIES

PROPOSTES DE TREBALL

Us convidem a una sessió formativa en la que us compartirem la fonamentació teòrica i la pràctica metodològica de les “Propostes de treball” que realitzen els vostres fills i filles a Cicle Mitjà i Cicle Superior.
Serà el dimecres 28 de novembre a les 16:45h a 18:30h
Hi haurà servei de ludoteca per les famílies que ho precisin, cal sol·licitar el servei a ludoteca@escolalamaquinista.cat

RECOLLIDA DE TAPS DE PLÀSTIC

ASSOCIACIÓ CATALANA DE FIBROSI QUÍSTICA

Recordeu que ens adherim a la campanya de recollida de taps de plàstic per a l'Associació Catalana de Fibrosi Quística. Hi haurà una capsa a l'entrada de l'escola per a fer la recollida (per més informació cliqueu aquí).
Moltes gràcies per la col·laboració.
IMG-20181019-WA0007

UNIVERSITAT DEL TEMPS LLIURE

ACTIVITATS DE NOVEMBRE

Us adjuntem el cartell amb la programació de les activitats que s’enmarquen en la universitat del temps lliure.
Si voleu consultar totes les activitats de les entitats del districte de Sant Andreu, entreu a la web de +Educació.

logo-mes-educacio-partners

XERRADA

ESCOLA CAN FABRA

El divendres 16 de novembre de 17 h a 18.30 h es realitzarà la xerrada "Racisme ni a l'escola ni a enlloc", a l'escola Can Fabra. Podeu consultar tota la informació clicant el següent enllaç