DEMÀ VOTACIONS DEL CONSELL ESCOLAR

RECORDATORI - 30 DE NOVEMBRE

Benvolgudes famílies,
Recordeu que ja està en marxa el procés de renovació del Consell Escolar a la nostra escola, i que enguany es renovaran 3 representants de les famílies. Aprofitem per fer públiques les candidatures presentades a la renovació:
  • Maria Huerta Fontela, mare de la Laia de P5
  • Meritxell Narro Segú, mare de la Bruna de P5
  • Núria Ramón Martínez, mare de la Inés de P5 i del Víctor de 4t
  • Raquel Foix Cabrerizo, mare de la Jana de P5.
Recordeu que les votacions seran el proper divendres 30 de novembre de 9 a 10h i de 15h a 17h.

FESTA MAJOR DE SANT ANDREU

CERCAVILA

Ja s’acosta la rua de la cercavila de les festes de Sant Andreu.
Enguany ens disfressarem de meduses! Aquesta vegada la disfressa es confeccionarà a casa, amb el reciclatge i reutilització de materials que tingueu .
Us hi esperem a tots diumenge 2 de desembre. Com sempre haurem de ser a les 11.30 h a l’envelat (al c. de Torres i Bages) i a les 12h començarà la rua.
No hi falteu!!!!!!!! Ens ho passarem genial!!!
Podeu consultar la informació ampliada al següent enllaç.

Comissió de festes
festes18

DEMÀ TERTÚLIA

CONFLICTES ENTRE GERMANS

Recordeu que el divendres 30 de novembre de 15 h a 16:30 h al menjador de l'escola hi haurà tertúlia.
Què fem quan els germans es barallen? Com actuem per ajudar-los a solucionar els conflictes entre ells o entre els amics? Si aquest és un tema que et preocupa o un tema del que vols saber-ne més, vine a compartir amb altres mares i pares com s'ho fan i què els funciona. Conduïda per Anna Maria Serra psicopedagoga i psicoterapeuta.
T'esperem!

Comissió de Famílies

CASAL DE NADAL

DEL 24 DE DESEMBRE AL 4 DE GENER

Benvolgudes famílies,
Ja tenim a punt el casal d’hivern que es realitzarà entre el 24 de desembre i el 4 de gener. Us oferim una proposta de CET10 amb una gran varietat d’activitats i tallers. Les inscripcions es faran online a www.cet10.com del 19 de novembre al 14 de desembre.
Per més informació cliqueu el següent enllaç

ei

XERRADA COEDUCACIÓ

HI HA JOGUINES PER A NENES I JOGUINES PER A NENS?

Els infants escullen lliurement els seus jocs i les seves joguines? I les famílies?
Debatrem sobre els aprenentatges que potencien les joguines, compartirem les pors i prejudicis sexistes de la mirada adulta respecte els infants i els seus jocs, analitzarem com la publicitat influeix en els desitjos i preferències.
A càrrec de Carles Vidal de CoeducAccio
Dimarts 4 de desembre a les 16.45 h (lloc a concretar segons assistència)
Inscriviu-vos a coeducacio@escolalamaquinista.cat indicant si necessiteu servei de Ludoteca. 1€/h pels socis de l'Ampa, 2€/h pels no socis.

FESTA MAJOR

SANT ANDREU DEL PALOMAR

La festa major de Sant Andreu del Palomar es celebra del 29 de novembre al 9 de desembre. Si cliqueu el següent enllaç hi trobareu la programació de tots els actes.
No us en perdeu cap!

custom twitter