ANIVERSARIS

CELEBRACIÓ A L'ESCOLA

La Comissió de Famílies ens informa que de moment encara no es poden celebrar aniversaris a l'escola. Estan estudiant la manera que es pugui seguir oferint espais escolars per a la celebració, sostenible i solidària, dels aniversaris dels vostres fills. Tan aviat es pugui tornar a organitzar la logística adequada als nous espais, us ho farem saber. Mentrestant us preguem que disculpeu les molèsties.

foto-aniversaris

BIBLIOTECA OBERTA

ACTIVITAT A L'ESCOLA

El dimarts 16 d'octubre comença l'activitat de Biblioteca Oberta, que es farà de 16,30 h a 17,30 h al nou espai de biblioteca, ubicat a la primera planta de l'escola.

Comissió de Biblioteca

TALLERS SISTÈMICS

PLACES DISPONIBLES

Recordeu que aviat començaran els tallers sistèmics i encara queda alguna plaça disponible. Es tracta d'una activitat de tot el curs per pares i familiars d'alumnes. Amb una visió sistèmica i exercicis en grup desenvoluparem recursos que ens ajudin a ampliar la visió sobre la família. Mirarem la comunicació, límits, conflictes, gelosia, autoestima dels infants per buscar l'harmonia familiar. Divendres quinzenals de 15 a 16,30 h. Inici el 26 d'octubre. Conduïda per Anna Maria Serra, psicopedagoga i psicoterapeuta sistèmica. Apunteu-vos a families@escolalamaquinista.cat

Podeu consultar el calendari i el procediment per a fer les inscripcions.
sistemics

CRÉIXER EN FAMÍLIA

TALLERS GRATUÏTS

La Comissió de Famílies ens informa que encara queden places.
El dilluns 15 d'octubre començarà el cicle "Créixer en família" dirigit a pares i mares amb fills de 3 a 6 anys (Educació Infantil). El taller ens ha estat concedit per la Generalitat i és una invitació per explorar, descobrir, reflexionar i compartir idees al voltant de l'educació i relació amb els vostres fills. Impartit per Vladimir Reinhardt. Es realitzarà els dilluns del 1r trimestre de 17,30 h a 19,30 h. Possibilitat de sol·licitar ludoteca.
Podeu consultar tota la informació dels tallers.
Apunteu-vos enviant un correu a families@escolalamaquinista.cat.
Logo creixer
AMPA-coeducacio

TENS 5 MINUTS?

COMISSIÓ DE COEDUCACIÓ

Des de la Comissió de Coeducació volem treballar per aconseguir que l’escola sigui un espai lliure de masclisme i d’estereotips i prejudicis de gènere.
Tu pots ajudar-nos a conèixer millor la nostra comunitat educativa i com podem treballar per la igualtat dels nostres nens i nenes. Entra aquí i respon un petit qüestionari.
Gràcies!

ENS AJUDES?

INAUGURACIÓ ESCOLA C/ FERNANDO PESSOA

Volem organitzar una festa d’inauguració dels nous mòduls i necessitem ajuda per fer-ho, t'hi apuntes?
La festa es farà a mitjans-finals de novembre, quan l'escola dels nous mòduls estigui finalitzada.
Amb tots els voluntaris es crearà una sub-comissió per tal d'organitzar-la. Si hi estàs interessat, envia correu a l'Ampa, t'hi esperem!
FERNANDOPESSOA-05b

ESCOLA D'ADULTS BON PASTOR

CURS 2018-2019

El Centre de Formació d'Adults del Bon Pastor ens informa dels cursos gratuïts que ofereixen aquest curs 2018-2019. Ens fan arribar el cartell, el tríptic d'informàtica i el tríptic d'anglès on podreu consultar la informació de cada curs.

COM VOLS QUE SIGUI EL RECINTE FiC?

VINE I DECIDEIX

Des del Districte de Sant Andreu i l’Institut de Cultura de Barcelona (ICUB) han posat en marxa el procés participatiu “Fabra i Coats, un espai obert al barri” per dissenyar la urbanització i els usos dels espais públics del recinte fabril.
Conviden a tot el veïnat i les entitats de Sant Andreu de Palomar a la sessió oberta que tindrà lloc dimarts 9 d’octubre a les 18:30 h a l’Espai Bota del Recinte de la Fabra i Coats.
slider-fic-9octubre-640x360
custom twitter