FULL INFORMATIU

MES DE DESEMBRE

Ja podeu consultar el full informatiu del mes de desembre en el següent enllaç
Hi trobareu moltes informacions interessants sobre les properes activitats que es duran a terme a l'escola, com els Concerts d'Hivern, xerrades i actes solidaris, entre d'altres.

Recordeu que el dia 13 de desembre és la Nit Màgica
full-informatiu

CONSELL ESCOLAR

CONSTITUCIÓ NOU CONSELL

Divendres 30 de novembre es van celebrar les eleccions al Consell Escolar, pel qual s'havia de renovar el sector famílies.

El Consell queda constituït així:
Sector famílies: Maria Huerta, Aina Mercadé, Meritxell Narro, Núria Ramón.
Família representant de l'Ampa: Berta Novella
Sector mestres: Arantza Fernández de Viana, Lourdes Férriz, Mireia González, Ester Lara, Xusa López
Representant PAS: Eva Osuna
Representant Ajuntament: Joana Bonaterra
Equip directiu: Anna Comas, Maria José Harto, Esther Parull

ALCEM VEUS!

XERRADA SOBRE L'ABÚS SEXUAL INFANTIL

Recordem que dimarts 11 de desembre a les 17,30 a l'escola es durà a terme la xerrada sobre l'abús sexual infantil dinamitzada per ASI.
Us hi esperem!

ALUMNES DE 6È

ACTIVITATS

ja tenim el Nadal a la cantonada, enguany als nens i nenes de 6è els agradaria engegar una nova iniciativa que esperen que arreli a l'escola, i us presenten:
LA 1ª FIRA DE NADAL DE L'ESCOLA.
Tot coincidint amb les dates del concerts de Nadal (14, 17, 18, 19 i 20 de desembre), trobareu unes paradetes plenes de bones idees per regalar, objectes per guarnir la vostra llar per aquestes dates tan especials i, també, pastissos, galetes i llaminadures a les que no us podreu resistir. Només dir-vos que tot és artesanal, fet pels nens i nenes de 6è i que hi han posat molta feina i il·lusió.
Això només és una petita píndola, ja us aniran fent arribar més informació sobre els productes.

TALLER DE CONTES

COEDUCACIÓ

El proper divendres 14 de desembre a les 17h hi haurà un taller de contes.
  • Un día en la vida de MARLON BUNDO
  • Tots uns homes
  • No com tots
Serà al vestíbul de la primera planta, davant la biblioteca. Si porteu el passaport de +Educació us hi posarem un segell!
taller-contes

+ EDUCACIÓ

NOU WEB DEL PROJECTE

Ja està operatiu el nou web del projecte!
El trobareu a http://meseducacio.org/. Encara hem de pujar alguns continguts, però la part més general i bàsica ja funciona. Destaquem el calendari d'activitats de la universitat del temps lliure, on es poden cercar segons diferents criteris: http://meseducacio.org/events/
logo-mes-educacio-partners

CINEFÒRUM +EDUCACIÓ

ESPAI LA MÀQUINA

El dia 14 de Desembre a l'espai La Maquina, de la Maquinista, es farà en col·laboració amb +Educació el Cinefòrum +Educació. S'hi recullen les produccions de creació audiovisual participativa protagonitzades pels infants participants a les trobades de +Educació, que s’han realitzat entre 2016, 2017 i 2018 en el marc el projecte Cinema amb ulls d’infant.
També es passaran les produccions fetes pels alumnes de l’Escola La Maquinista i Baró de Viver.

CASAL DE NADAL

DEL 24 DE DESEMBRE AL 4 DE GENER

Ja tenim a punt el casal d’hivern que es realitzarà entre el 24 de desembre i el 4 de gener. Us oferim una proposta de CET10 amb una gran varietat d’activitats i tallers. Les inscripcions es faran online a www.cet10.com del 19 de novembre al 14 de desembre.
Per més informació cliqueu el següent enllaç.
i-a-mes

FESTA MAJOR

SANT ANDREU DEL PALOMAR

La festa major de Sant Andreu del Palomar es celebra del 29 de novembre al 9 de desembre. Si cliqueu el següent enllaç hi trobareu la programació de tots els actes.
No us en perdeu cap!

PROCÉS PARTICIPATIU

BON PASTOR

El proper dimarts 11 de desembre a les 18:30 hi haurà una sessió de priorització de propostes del procés participatiu “Dissenyem la zona verda de les Cases Barates”.
Es farà a la Biblioteca de Bon Pastor, al Carrer de l’Estadella, 64. Es consensuaran i prioritzaran les propostes que es traslladaran a l’Institut Municipal d’Urbanisme per a l’elaboració del projecte d’urbanització.
Podeu trobar tota la informació del procés participatiu i de les propostes fetes al web https://www.decidim.barcelona/processes/ZonaverdaCasesbarates
Us preguem que confirmeu assistència.