DEMÀ TERTÚLIA

COM PARLEM AMB ELS NOSTRES FILLS I FILLES?

Recordem que demà divendres de 15 a 16:30 al menjador hi ha la tertúlia sobre comunicació amb els fills i filles.
Ens escolten? Ens expliquen què els passa? Si vols compartir amb altres mares i pares la teva experiència, vine a la tertúlia.
Conduïda per Anna Maria Serra ( Psicopedagoga ) Si vens, envia un correu a families@escolalamaquinista.cat

TALLER HIGIENE POSTURAL

COMISSIÓ DE SALUT

Seguim a tope amb els tallers de Salut, aquesta setmana per partida doble. El proper divendres 25 de gener, la doctora Mar Roger visitarà els alumnes de 6è per parlar-los dels canvis físics que comencen a observar-se al seu cos, i sobre sexualitat.

I a la tarda, les nostres companyes Inma Hoyos i Anna Giralt explicaran als alumnes de 2n com adoptar una postura correcta en les activitats que fan diàriament a l’escola, a casa, etc.
Estigueu atents al Blog de Salut on pròximament penjarem més informació sobre aquests tallers.
Podeu veure el contingut del taller aquí

DONEM VIDA A LA CADENA DE CESSIONS

NOVES APORTACIONS

Aquesta setmana s'han aportat jocs per l'inici del càlcul, la lectura, així com algun puzzle. Es poden demanar en bloc o per separat.
Consulteu la cadena de Cessions per si s'ofereix alguna cosa del vostre interès; també podeu aportar aquelles coses que ja no necessiteu i encara poden fer un servei, i fins i tot demanar i fer peticions concretes.

AJORNAMENT DE LA FESTA D'INAUGURACIÓ

12 D'ABRIL: NOVA DATA

La Festa d'Inauguració del nou emplaçament de l'escola, que estava prevista per aquest divendres, queda ajornada al 12 d'abril. Rebreu la convocatòria i més informació quan s'acosti la data.

TARDA SOLIDARIA FUNDACIÓ VICKI BERNADET

NAU BOSTIK

La Fundació organitza una jornada d’activitats, obertes a tothom i per a tota la família, amb l’objectiu de passar-nos-ho molt bé i gaudir d’una tarda de música i tallers infantils a la Nau Bostik el diumenge 27 de gener de 2019 a les 16:30h.

L’entrada costarà 5€ (gratuït per a menors de 12 anys) i tota la recaptació anirà destinada als serveis propis de la Fundació com l’atenció terapèutica i jurídica a víctimes d’abús sexual infantil, formació a professionals i tallers de prevenció a centres educatius de tot Catalunya.

Més informació aquí

TALLER SAC

L'ONA, CREUAR EN CREUADA

El proper dissabte dia 26 tenim un nou taller al Sant Andreu Contemporani en la Comissió de Salut. Podeu veure el contingut del taller aquí