TALLER DE CONTES

ELS VESTITS DE L'OLÍVIA

Divendres 22 de Març a les 17h a la biblioteca de la 1a planta
Voleu convertir-vos en dissenyadores i dissenyadors de moda? L'Olívia necessita el vostre ajut per omplir el seu armari.
taller de contes

JORNADES DE PORTES OBERTES

DISSABTE 23 DE MARÇ

L'escola està preparant les jornades de portes obertes d'enguany.
Si coneixeu pares que han d'escollir escola pel curs que ve, els podeu fer arribar més informació, que trobareu en aquest enllaç.
I si voleu participar com a voluntaris per ensenyar l'escola i acompanyar les famílies que ens vindran a veure, envieu un correu a l'AMPA.
portes-obertes-cartell

XERRADA CONFLICTES ENTRE GERMANS

COMISSIÓ DE FAMÍLIES

Els tallers de famílies continuen!
El proper dilluns 25 de març, de 16:45h a 18h Judith Teixidor, psicòloga especialitzada en educació positiva, farà una xerrada sobre conflictes entre germans.
xerrada

TEATRE

LES PRINCESES TAMBÉ... ES PETEN?

Divendres 29 de març, a les 17:30h
sala Joe Forga de L'Harmonia
El grup de teatre La Maki us convida a gaudir del seu darrer espectacle:
Obra de teatre infantil coeducativa i amb tocs d'humor, interpretada per personatges de contes tradicionals que surten del seu rol original i s'empoderen per canviar la història.
Activitat inclosa en el programa de +educació
teatre_201903

CASAL DE PRIMAVERA

DEL 15 AL 18 D'ABRIL

Comenceu vacances més tard que l'escola? Les criatures se us enfilen per les parets quan els falta activitat? Enguany podeu comptar amb el casal de l'escola, que inclou sortides i tallers artístics.
Més informació aquí
big-19 casal primavera XX SS quadrat

BON VIVER D'ARTS

BIBLIOTECA BON PASTOR

Des de la biblioteca del Bon Pastor ens informen de les activitats que es duran a terme el proper divendres 22 de març.
De 18.30h a 19h. Espectacle poètic sobre drets humans.
De 19h a 20.30h. Karaoke comunitari.
A càrrec de l’Espai Coneix.
Cartell_poesia_Karaoke_Bon_Viver_22mars19

BON PASTOR MUSEU

PRESENTACIÓ DEL MUSEU D'HISTÒRIA DE L'HABITATGE DEL BON PASTOR

30 de març

El 1929 es van construir quatre polígons de Cases Barates a la ciutat, i el conjunt del Bon Pastor en va ser el més poblat. Ara algunes d'aquestes cases esdevenen museu, i serviran per explicar la història de Barcelona, dins el marc del Museu d'Història de la Ciutat (MUHBA).

Per presentar aquest projecte de museu, el proper 30 de març l'Associació de Veïns de Bon Pastor han organitzat una jornada d'activitats, itineraris guiats i festa rumbera. Més informació aquí
Triptico Bona Pastor 1
Triptico Bon Pastor 2