FESTA GRAN A L'ESCOLA

INAUGURACIÓ

Recordeu que demà 12 dabril tancarem el trimestre amb la festa d'inauguració del nou emplaçament de l'escola. Comptarem amb lactuació del grup danimació Xiula i jocs per a tothom.
pre-inauguracio

CASAL DE PRIMAVERA

DEL 15 AL 18 D'ABRIL

Comenceu vacances més tard que l'escola? Les criatures se us enfilen per les parets quan els falta activitat? Enguany podeu comptar amb el casal de l'escola, que inclou sortides i tallers artístics.
Més informació aquí
big-19 casal primavera XX SS quadrat

L'OFICI D'EDUCAR

CATALUNYA RÀDIO

El dia de Sant Jordi, nens i nenes de l'escola seran protagonistes a l'hora de recomanar llibres al programa l'Ofici d'Educar de Catalunya Ràdio.
pre-inauguracio

ESCOLA DE MÚSICA DE SANT ANDREU

PORTES OBERTES

El proper 27 d'abril a partir de les 10:45 del matí farem la jornada de portes obertes que es durà a terme a l'Escola Municipal de Música de Sant Andreu - Mestre Pich Santasusana.

A la nostra plana web hi teniu més informació i també aquí.

ACTIVITATS I CURSOS D'ABRIL

BIBLIOTECA BON PASTOR

Abril 2019
Us adjuntem el cartell amb les activitats infantils i també el de les activitats d'adults que fem a la biblioteca Bon Pastor aquest mes d'abril.
També un díptic amb els cursos d'informàtica bàsica d'abril i maig, que ja han començat les preinscripcions. Més info aquí.

Butlleti_activ_adults_04_19
Bib_BP_activitats_infantils_abril19

ACTIVITATS SANT JORDI

+EDUCACIÓ SANT ANDREU

Abril 2019
Redordeu: Teniu tallers, espectacles, contacontes, concerts i un especial d'activitats per Sant Jordi!!!
Teniu el cartell d'activitats aquí
custom twitter custom custom