logo-maqui-40alto
cabecera-news

FELICITACIÓ

EQUIP DE MESTRES

Volem compartir la imatge del nostre cor
amb totes les persones de la nostra comunitat.

La suma de l’energia de les nostres vides, dels nostres batecs,
fa de la nostra història com a comunitat
una partitura de polirítmia sincopada
al ritme de la qual,
ballem.

Dediquem la nostra felicitació a totes les persones que aquest any ho han passat malament, i en especial al nostre estimat Sheriffo Jarju.

Desitgem que gaudiu del temps de vacances, que els dies siguin plens de rialles i que l’any 2021 obri noves perspectives de futur per tothom.

L’equip de l’Escola la Maquinista
Per veure el vídeo premeu aquí

Imatge Vídeo Felicitació

ACTUACIONS D'HIVERN

INFANTS I DOCENTS

Obrim les portes de la sala i us convidem a entrar, buscar el vostre seient i gaudir dels
Espectacles d’hivern de 2020 de l’Escola La Maquinista. Infants i docents han treballat de valent per oferir-vos aquesta mostra dels seus talents.
Que soni la música!
Més informació aquí
espectacles hivern Img

ES BUSQUEN FAMÍLIES DE DETECTIUS!

RESULTATS

Ja tenim els resultats de la nostra investigació. Hauran trobat les nostres famílies de detectius imatges amb publicitat sexista en el nostre barri? Aquí teniu els resultats, que necessiten d'una profunda reflexió per part de tots i totes. Si voleu conèixer més dades podeu entrar en el nostre blog, on estan tots els resultats desglossats per categoria premeu aquest enllaç
coeducacio_res1
coeducacio_res2
coeducacio_res3

CLAUS PER UNA EDUCACIÓ PLENA

COMISSIÓ DE COEDUCACIÓ

Què és l’educación emocional? I l’educació afectiva sexual? D’aixó ja en parlaran a l’escola o cal que en parlem a casa? Fins on hem d’intervenir les famílies? I l’escola? De quina manera hem de tractar aquest tema amb els infants? Amb quines dificultats ens trobem?
Més info aquí
photo_2020-12-20_22-11-59