logo-maqui-40alto
cabecera-news

PREPARANT LA INAUGURACIÓ DE L'ESCOLA

DISSABTE 19 DE MARÇ, APUNTA'T LA DATA!

Ens ajudeu? Com ja sabeu estem preparant la festa d'inauguració de l'escola i necessitem la vostra ajuda.
Us demanem que us reuniu com a família i escriviu 1 o 2 paraules que us vinguin al cap quan penseu en l'escola La Maquinista i que penseu que són significatives i escriure-les en aquest formulari.
Estarà obert fins a la setmana vinent i es tancarà el divendres 28 de gener.
Moltes gràcies!
FOTO1
Una imatge de...

CONEIX EL REFUGI ANTIAERI

PASSAPORT EDUNAUTA

Des de l’entitat Cultural i Esportiva La Lira, de Sant Andreu, ens informen d’una nova activitat que poden gaudir tots els infants. Es tracta d’una visita guiada al refugi antiaeri amb algunes activitats lúdiques perquè els infants que hi participin puguin obtenir alguns dels objectius que proposen des de Passaport Edunauta.

A continuació teniu els enllaços per saber-ne més i poder-vos apuntar:
Enllaç de l’activitat
Enllaç d'inscripció a l'activitat
Diseño sin título (1)

TALLER DE CAJONES I GUITARRES

DIVENDRES A LES 17.30h

La Biblioteca del Bon Pastor organitza aquest curs per aprendre flamenc instrumental, a nivell inicial.
Dirigit a persones a partir de 13 anys.
Cal inscripció prèvia i l'aforament és limitat.
custom twitter custom custom