ASSEMBLEA AMPA JUNY 2019

CANVI ESTATUTS

Benvolguts i benvolgudes,

Aquest dilluns dia 17 es va celebrar l'assemblea extraordinària de l’AMPA, amb la participació de més de vint famílies de l’escola.

L’objectiu de l’assemblea era fer seguiment de l’activitat de les comissions, analitzar línies de treball i actualitzar els estatuts de l’associació. Entre els temes abordats hi ha l’adequació i actualització de les activitats extraescolars, les celebracions a l’escola i les propostes de treball a nivell de salut i coeducació, entre d’altres. Les comissions fan una feina essencial per als infants, per a la qual necessiten la col·laboració de les famílies.

També es va parlar de la situació de la matriculació, tant a educació infantil com secundària. Es van analitzar els condicionants de la relació amb el Consorci d’Educació de Barcelona, i la feina a fer a partir del setembre vinent. Es va parlar de la necessitat d’articular una estratègia de relacions exteriors, tant a nivell institucional com de cooperació amb la coordinadora d’AMPA de St. Andreu.

D'altra banda, es van actualitzar els estatuts vigents, que dataven de 2008. A més d’un seguit de canvis de redactat, es va acordar canviar el nom de l’associació, que a partir d’ara passarà a anomenar-se «Associació de Famílies d’Alumnes». A més, els nous estatuts fan menció a la participació de l’AFA a la Comissió Gestora de l’escola, que és l’espai central de coordinació de tota la comunitat educativa.

Finalment, tant les comissions com la junta consideren que cal fer una crida a les famílies perquè ajudin en les activitats de representació als diferents espais de representació exterior.

Si vols col·laborar-hi, t'animem a que enviïs un correu a ampa@escolalamaquinista.cat o contactis amb algun membre de la junta o de les comissions!

Atentament,

Junta Directiva AMPA