CINEMANISTA

EL GIGANTE DE HIERRO

El divendres 2 de març hi haurà una nova sessió de CINEMANISTA. Es projectarà "El gigante de hierro" a més del curt "En un batec".
Aquesta activitat està inclosa dins el projecte + Educació, així que no et descuidis el carnet.
el-gigante-de-hierro

FOLREM LLIBRES

COL·LABOREM AMB LA BIBLIOTECA DE L'ESCOLA

Dimecres 28 de febrer a les 16.45 h, a la biblioteca de l'escola, hem organitzat un grup de treball per folrar llibres. Us animem a qui pugui a col·laborar amb aquest grup per tal d'aconseguir folrar tots els llibres que ja tenim catalogats, i així poder-los incorporar a les aules perquè els puguin gaudir els nostres infants.
Només és una estoneta, entre tots i totes ho aconseguirem!!!

Comissió de biblioteca
Club de Lectura

3R PASSEIG PER L'EDUCACIÓ

COORDINADORA D'AMPA

La Coordinadora d'Ampa de Sant Andreu, entitat que engloba totes les escoles i instituts públics del districte de Sant Andreu, organitza un any més el “3r Passeig per l’Educació”. Amb motiu del procés de matriculació que tindrà lloc en les properes setmanes, organitzem un any més una trobada entre totes les famílies que vulguin conèixer amb més detall tot el procediment de matriculació. També els permetrà conèixer famílies de les escoles a les quals valoren portar les seves filles/fills. Entenem la complexitat i dubtes que tot aquest procés inspira a les famílies i volem ser partícips i animar a les famílies a formar part de l'escola pública.
Serà aquest diumenge dia 25 als jardins Elisa Garcia. Us hi esperem!
passeig-educacio

TERTÚLIA

ALTERNATIVES ALS CÀSTIGS. COM POSAR LÍMITS AMB AMOR

Recordeu que avui, dijous 22 de febrer de les 16 h a les 17.30 h a l'aula d'anglès infantil, realitzarem la tertúlia COM POSAR LÍMITS AMB AMOR? ALTERNATIVES AL CÀSTIG.
Conduïda per Anna Maria Serra, psicopedagoga i psicoterapeuta.
Us esperem!

niños-felices-2

JORNADES DE PORTES OBERTES

27 DE FEBRER I 3 DE MARÇ DE 2018

Recordeu que l'escola està preparant les jornades de portes obertes d'enguany, una en horari lectiu perquè els pares puguin veure en ple funcionament la nostra proposta educativa i una altra en dia festiu.
Si coneixeu pares que han d'escollir escola pel curs que ve els podeu fer arribar més informació, que trobareu en aquest enllaç.
portes-obertes-cartell
I si voleu participar com a voluntaris per ensenyar l'escola i acompanyar les famílies que ens vindran a veure, envieu un correu a l'AMPA.

MÚSICA AL PATI

PLAYLIST

Recordeu que podeu conèixer la música que posem al pati. Trobareu l'enllaç a la nostra playlist per a poder escoltar-la a Spotify o bé veure'n els vídeos a la web de música, el Maquinistasound.

NOUS CANALS DE COMUNICACIÓ

Recordeu que hem creat uns nous canals de comunicació basats en els canals de Telegram, un nou servei que permet fer enviaments massius de missatges, fotos, links, arxius, etc. El Telegram és una aplicació per mòbils similar al Whatsapp però amb més funcionalitats. D'aquesta manera estareu ben informats només amb el mòbil.
Són canals privats, i només us hi podreu subscriure des dels links que us fem arribar en aquesta entrada.
telegram-logo-vector-download

TALLER VIVENCIAL

L'ADOPCIÓ I L'ABANDONAMENT A TRAVÉS DELS CONTES

El 24 de Febrer de 2018 de 15.00 h a 21.00 h es farà, a Gestalt Dimensions, un taller vivencial per a treballar l'adopció i l'abandonament mitjançant els contes. El preu del taller és de 60 euros o 80 euros per parella.
IMG-20180208-WA0000

SERVEI DE FAMÍLIES COL·LABORADORES

AJUNTAMENT DE BARCELONA

El Servei de famílies col·laboradores (SFC) és un servei que intervé per ajudar a les famílies que puntualment no poden ocupar-se dels seus fills/es per diverses circumstàncies (motius laborals, formatius, familiars o de salut) facilitant-los una altra família propera. Al SFC es compta amb un banc de famílies voluntàries, que s'ofereixen per tenir cura dels infants d'aquelles altres famílies que no disposen de xarxa social, familiars, ni recursos econòmics suficients per contemplar altres alternatives.
Podeu trobar més informació al nostre web aquí i en aquest vídeo on algunes famílies expliquen la seva vivència.

Servei de famílies col·laboradores
Ajuntament de Barcelona.