logo-maqui-40alto
cabecera-news

FULL INFORMATIU

GENER DE 2018

Ja podeu consultar el full informatiu d'aquest mes de Gener clicant aquest enllaç. Hi trobareu informació referent a les activitats i sortides de l'alumnat programades per aquest principi d'any, les properes xerrades previstes a l'escola, entre d'altres informacions interessants.

full-informatiu

TERTÚLIA

ACOMPANYAMENT ALS INFANTS DAVANT LA MORT, LES PÈRDUES I ELS DOLS

Dijous dia 18 de Febrer realitzarem la tertúlia sobre el tema de les pèrdues i els dols. Serà conduïda per Anna Maria Serra, psicopedagoga i psicoterapeuta. Es farà a l'aula d'anglès d'educació infantil de les 4 a les 5.30. Si necessiteu ludoteca pels nens, podeu demanar-la enviant un correu a families@escolalamaquinista.cat
Us esperem.

Comissió de famílies
Comunicacio

PUNT VERD MÒBIL ESCOLAR

DIJOUS 25 DE GENER

El dijous dia 25 de gener ens visitarà el Punt Verd Mòbil Escolar en horari de 15h a 17h.
El punt verd mòbil escolar és un recurs educatiu i de gestió dels residus especials per tal que els alumnes i les seves famílies prenguin consciència mediambiental. Durant l'horari indicat podreu fer-ne ús.
El que s'hi pot portar: roba, calçat, cartutxos de tinta, tòners, aparells elèctrics i electrònics, olis de cuina, cables elèctrics, pneumàtics petits, aerosols i esprais, bateries de cotxe, cosmètics, radiografies, piles, olis de motor, pintures i vernissos, fluorescents i bombetes, ampolles de cava, càpsules de cafè monodosi (plàstic i alumini), etc.
El que no s'hi pot portar: residus industrials especials, tòxics i perillosos, residus sanitaris, residus orgànics, restes vegetals, runes, mobles i trastos, i restes de fustes.

Comissió Natura
punt_verd_mobil

NOUS CANALS DE COMUNICACIÓ

telegram-logo-vector-download
Recordeu que hem creat uns nous canals de comunicació basats en els canals de Telegram, un nou servei que permet fer enviaments massius de missatges, fotos, links, arxius, etc. El Telegram és una aplicació per mòbils similar al Whatsapp però amb més funcionalitats. D'aquesta manera estareu ben informats només amb el mòbil.
Són canals privats, i només us hi podreu subscriure des dels links que us fem arribar en d'aquesta entrada.
i-a-mes

MANIFEST

CONSELL ESCOLAR MUNICIPAL

Ens han fet arribar el manifest que ha elaborat el Consell Escolar Municipal de Barcelona, davant els fets succeïts el passat 1 d’octubre, la situació política que estem vivint i els atacs que està patint l'escola catalana. Podeu llegir-lo clicant el següent enllaç