TERTÚLIA

EL SORPRENENT PROPÒSIT DE LA RÀBIA

El dijous 26 d'abril de 16 h a 17.30 h a l'aula d'anglès infantil parlarem sobre la ràbia.
Què en fem? On la posem? Com actuar davant la ràbia del nostre fill o filla o entre germans? Encara que la gestionem, com podem transformar-la de manera sana? Quin és el veritable propòsit de la ràbia? I què vol dir si el nostre fill o filla no mostra ràbia o només en algunes circumstàncies molt concretes?
Vine a parlar de tot això amb altres pares i mares.
Conduïda per Anna Maria Serra, psicopedagoga i psicoterapeuta sistèmica.

CONSULTA JORNADA CONTINUADA

Benvolgudes famílies,
necessitem gent demà divendres per estar a les taules de consulta sobre la jornada continuada. 3 o 4 persones de 8:30 a 9:30 i de 16 a 17h.
Els torns de migdia 12:30h a 13h i de 15h a 15:30h estan coberts però si comptem amb algú més millor.
Gràcies per la col·laboració.

TALLER PER A FAMÍLIES

COMISSIÓ DE BIBLIOTECA

Recordeu que demà divendres 20 d'abril a les 17 h, la Comissió de Biblioteca organitza el taller per a famílies que es realitzarà a la sala de música i emocions.
No hi falteu!
taller famílies biblio

ELECCIONS A L'AMPA

CURSOS 2018 - 2021

Els Estatuts de la nostra AMPA, La Maquinista, estableixen un termini màxim de tres cursos per a la renovació dels càrrecs de la Junta Directiva. Això significa que iniciem ja el procés electoral per triar la nova Junta Directiva de l'AMPA, que exercirà durant els cursos 2018-2019, 2019- 2020 i 2020-2021.
Podeu consultar la informació sobre el procés d'eleccions i la candidatura conjunta.

VOTO

PREINSCRIPCIÓ 2018

DATES

Recordeu que el procés de preinscripció dels ensenyaments de segon cicle d’educació infantil, primària i secundària obligatòria s’iniciarà la segona setmana d’abril. El període de presentació de sol·licituds serà del 13 al 24 d’abril.

TEMPS I CURES AL BARRI

26 D'ABRIL FÒRUM OBERT

El Grup Motor Territorial del projecte "Temps i Cures al Barri" impulsat per la Direcció de Serveis d'Economia Cooperativa, Social i Solidària i Consum conjuntament amb el Districte de Sant Andreu de l'Ajuntament de Barcelona us convida a participar al Fòrum Obert A Sant Andreu, com cuidem la nostra gent?
Cliqueu al següent enllaç per veure el cartell

NADONS EN HARMONIA

DISSABTE 21 D'ABRIL

Aquest Dissabte 21 d'Abril de 10.30 a 13.00 us esperem a la Sala Joe Forga de l'Ateneu Harmonia. Hi haurà: esmorzar, racó pels nadons, mercat d'intercanvi i venda (aquelles que ho vulgueu podreu també vendre, tenint en compte que nadons no es fa responsable del tràmit).
Apunteu-vos a l'enllaç per tenir una previsió de les que serem.

Gràcies
_2018 04 21 TROBADA PRIMAVERA (1)

DIADA DE SANT JORDI

CENTRE CÍVIC BON PASTOR

Com cada any, des del Centre Cívic Bon Pastor, ens conviden a gaudir dels tallers i activitats al voltant del dia del llibre, la rosa i el drac on participen els equipaments i entitats del barri.
La Jornada per al dilluns 23 d'abril és a partir de les 17.30 h i inclou l'espectacle: "Històries Impossibles" de la companyia El Sidral.
Cliqueu al següent enllaç per a veure el cartell.

PER L'EDUCACIÓ RESPONC

EDUBARÒMETRE

La confiança dels docents en el sistema educatiu.
"Per l’educació responc", és la primera enquesta que pregunta a famílies i docents sobre les seves necessitats, expectatives i visions sobre l’educació dels seus fills i filles, dels seus alumnes, del seu centre i sobre com ha de ser l’educació del país. En el moment actual de canvis en l’educació, cal obrir i ampliar el debat, incorporant la pluralitat i riquesa de visions dels principals actors educatius.
Trobareu el dossier en aquest link.
educresponc

PROVES A 3R i 6È DE PRIMÀRIA

EDUCACIÓ DE GUANYADORS I PERDEDORS?

Aquest curs es tornen a realitzar les proves estandarditzades als cursos de tercer i sisè de primària a totes les escoles de Catalunya. A Catalunya hi ha famílies d’escolars que es continuen resistint a què els seus fills facin aquestes avaluacions perquè constaten que incideixen en els processos escolars i són discriminatòries. Llegiu-ne més.

CONFERÈNCIA

HOSPITAL SANT JOAN DE DÉU

L’Hospital Sant Joan de Déu Barcelona organitza, a través del seu programa de promoció de la salut, una nova conferència per a mares i pares, en aquest cas amb el títol "Dieta vegetariana en la infància: és recomanable?" dirigida especialment a aquells pares i mares que vulguin o estiguin duent aquest tipus dieta.
Aquesta activitat és gratuïta, les places són limitades i cal confirmar l'assistència mitjançant alguna d'aquestes opcions:
1 | Omplint el formulari d'inscripció online
2 | Enviant un correu electrònic a aula@sjdhospitalbarcelona.org