LA ñ DEL MES

AMANIDA DE LLENTIES

És important incloure els llegums en la nostra dieta. Avui us portem una amanida de llenties, una opció pràctica que ens permet gaudir d’aquest llegum més enllà dels guisats tradicionals.
Cliqueu aquí per veure la recepta.
La-recepta-del-mes

SETMANA DEL TEATRE

DEL 19 AL 23 DE MARÇ

Per a commemorar la setmana del teatre des del Grup de Teatre “La Maki” hem proposat tallers i activitats per als diferents cursos de l’escola. Hi haurà activitats - xerrada amb un ajudant de direcció i un 'cover', tallers de clown, sessions d'improvisació, maquillatge,...- tots els dies de la setmana, podeu consultar tots els detalls aquí.
Bona setmana i “molta merda”!
curtain-938541_1280

TERTÚLIA

PARLEM DE SEXE AMB ELS NENS

Com afrontem qualsevol pregunta i l'adaptem a cada edat? Quan comença l'educació sexual? Avui en dia amb tot el que els hi arriba i tot el que passa, com els oferim un model sa? Com adonar-nos de quina informació necessita? Quina és la millor prevenció pels abusos? Vine a compartir amb altres pares les teves inquietuds i a ampliar la teva mirada sobre aquest tema.
Dijous 22 de març de 16 a 17:30 a l'aula d'educació infantil d'anglès.
Conduïda per Anna Maria Serra ( Psicopedagoga i Psicoterapeuta) www.kreixbcn.com
Si necessiteu ludoteca envieu un correu a families@escolalamaquinista.cat dient el nom del nen i el curs.
IMG-20180307-WA0026

EXTRAESCOLARS D'ADULTS

PILATES

Vols millorar la teva condició física, la teva capacitat de concentració i control del teu cos? Apunta't a Pilates i passaràs una bona estona!
Comença un grup tots els dimecres de 19h. a 20h. Mínim 5 i màxim 8 persones.
El cost de l'activitat és de 18,90€ mensuals i si ets soci de l'Ampa no hauràs de pagar quota d'inscripció.
Si vols apuntar-te escriu un correu a ampa@escolalamaquinista.cat amb el teu nom i telèfon de contacte.
Apunta't-hi!!!

TALLER DE CONTES

EMOCIONA'T

El proper divendres 16 de Març a les 17h us esperem a la sala de música i emocions. Descobrireu tres històries molt emocionants per tothom, amb tallers molt creatius.
Porteu el carnet de +Educació i us hi posarem un segell!!!
conte1
conte3
conte2
logo-biblio

XERRADA

COM FOMENTAR L'AUTONOMIA, CONFIANÇA I AUTOESTIMA ALS NENS I NENES

Recordeu que el 15 de març de 16,30 a 18h tindrà lloc la xerrada a càrrec de Judit Teixidor, psicòloga infantil i juvenil. Podeu veure el contingut d'aquest taller en el següent enllaç.
Recordeu d'apuntar-vos enviant un correu a families@escolalamaquinista.cat (en cas de necessitar ludoteca indiqueu el nom i curs del nen amb dos dies d'antelació).

Comissió de Famílies
logo_families-x-fons-negre-300

PREINSCRIPCIÓ 2018

DATES

El procés de preinscripció dels ensenyaments de segon cicle d’educació infantil, primària i secundària obligatòria s’iniciarà la segona setmana d’abril. El període de presentació de sol·licituds serà del 13 al 24 d’abril.

PER L'EDUCACIÓ RESPONC

EDUBARÒMETRE

La confiança dels docents en el sistema educatiu.
"Per l’educació responc", és la primera enquesta que pregunta a famílies i docents sobre les seves necessitats, expectatives i visions sobre l’educació dels seus fills i filles, dels seus alumnes, del seu centre i sobre com ha de ser l’educació del país. En el moment actual de canvis en l’educació, cal obrir i ampliar el debat, incorporant la pluralitat i riquesa de visions dels principals actors educatius.
Trobareu el dossier en aquest link.
educresponc

PROVES A 3R i 6È DE PRIMÀRIA

EDUCACIÓ DE GUANYADORS I PERDEDORS?

Aquest curs es tornen a realitzar les proves estandarditzades als cursos de tercer i sisè de primària a totes les escoles de Catalunya. A Catalunya hi ha famílies d’escolars que es continuen resistint a què els seus fills facin aquestes avaluacions perquè constaten que incideixen en els processos escolars i són discriminatòries. Llegiu-ne més.

ESCOLA DE MÚSICA

JORNADA DE PORTES OBERTES

A l'escola de música municipal Sant Andreu - Mestre Pich Santasusana faran jornada de portes obertes el dissabte 21 d'Abril a les 11.00 h.
Podeu consultar a la seva web el calendari de concerts que fan (audicions públiques).
custom twitter