TERTÚLIA

EL SORPRENENT PROPÒSIT DE LA RÀBIA

Us informem que la tertúlia prevista per avui, no es podrà fer i queda posposada pel dijous 24 de maig. Es realitzarà de 16 h a 17.30 h a l'aula d'anglès infantil i parlarem sobre la ràbia.
Què en fem? On la posem? Com actuar davant la ràbia del nostre fill o filla o entre germans? Encara que la gestionem, com podem transformar-la de manera sana? Quin és el veritable propòsit de la ràbia? I què vol dir si el nostre fill o filla no mostra ràbia o només en algunes circumstàncies molt concretes?Us informem que la tertúlia prevista per avui, no es podrà fer i queda posposada pel dijous 24 de maig de 16 h a 17.30 h a l'aula d'anglès infantil parlarem sobre la ràbia.
Vine a parlar de tot això amb altres pares i mares.
Conduïda per Anna Maria Serra, psicopedagoga i psicoterapeuta sistèmica.

Comissió de famílies

ELECCIONS A L'AMPA

CURSOS 2018 - 2021

Els Estatuts de la nostra AMPA, La Maquinista, estableixen un termini màxim de tres cursos per a la renovació dels càrrecs de la Junta Directiva. Això significa que iniciem ja el procés electoral per triar la nova Junta Directiva de l'AMPA, que exercirà durant els cursos 2018-2019, 2019- 2020 i 2020-2021.
Podeu consultar la informació sobre el procés d'eleccions i la candidatura conjunta.

VOTO

PREINSCRIPCIÓ 2018

DATES

Recordeu que el procés de preinscripció dels ensenyaments de segon cicle d’educació infantil, primària i secundària obligatòria s’iniciarà la segona setmana d’abril. El període de presentació de sol·licituds serà del 13 al 24 d’abril.

TEMPS I CURES AL BARRI

26 D'ABRIL FÒRUM OBERT

El Grup Motor Territorial del projecte "Temps i Cures al Barri" impulsat per la Direcció de Serveis d'Economia Cooperativa, Social i Solidària i Consum conjuntament amb el Districte de Sant Andreu de l'Ajuntament de Barcelona us convida a participar al Fòrum Obert A Sant Andreu, com cuidem la nostra gent?
Cliqueu al següent enllaç per veure el cartell

PER L'EDUCACIÓ RESPONC

EDUBARÒMETRE

La confiança dels docents en el sistema educatiu.
"Per l’educació responc", és la primera enquesta que pregunta a famílies i docents sobre les seves necessitats, expectatives i visions sobre l’educació dels seus fills i filles, dels seus alumnes, del seu centre i sobre com ha de ser l’educació del país. En el moment actual de canvis en l’educació, cal obrir i ampliar el debat, incorporant la pluralitat i riquesa de visions dels principals actors educatius.
Trobareu el dossier en aquest link.
educresponc

PROVES A 3R i 6È DE PRIMÀRIA

EDUCACIÓ DE GUANYADORS I PERDEDORS?

Aquest curs es tornen a realitzar les proves estandarditzades als cursos de tercer i sisè de primària a totes les escoles de Catalunya. A Catalunya hi ha famílies d’escolars que es continuen resistint a què els seus fills facin aquestes avaluacions perquè constaten que incideixen en els processos escolars i són discriminatòries. Llegiu-ne més.
custom twitter