FULL INFORMATIU

MAIG DE 2018

Ja podeu consultar el full informatiu del mes de maig clicant el següent enllaç.
Hi trobareu informacions interessants sobre les activitats que es realitzaran a l'escola.
full-informatiu

ELECCIONS A L'AMPA

CURSOS 2018 - 2021

Els Estatuts de la nostra AMPA, La Maquinista, estableixen un termini màxim de tres cursos per a la renovació dels càrrecs de la Junta Directiva. Això significa que iniciem ja el procés electoral per triar la nova Junta Directiva de l'AMPA, que exercirà durant els cursos 2018-2019, 2019- 2020 i 2020-2021.
Podeu consultar la informació sobre el procés d'eleccions i la candidatura conjunta.

VOTO

III JORNADA PEDAGÒGICA

AMB MIRADA ATENTA

L'equip d'Amb Mirada Atenta-Pedagoscopi ens fa arribar el programa de l'edició de la III Jornada pedagògica.
Un any més han dissenyat una jornada pensant en proposar solucions a alguns dels reptes actuals en el món de l'educació. Amb tallers, documentals, converses i presentacions de casos que busquen afavorir la comprensió de les temàtiques centrals d'aquesta formació: la natura com a aliada en l'aprenentatge i l'educació respectuosa.
Podeu consultar la pàgina web per a veure el programa detallat i realitzar les inscripcions.

embedded-image-1524478137

BCN TECHNO GIRLS

GIVE A CHANCE

Unes alumnes de l'escola han participat en un projecte de creació d'una aplicació. Si mireu el vídeo i feu un like les podreu ajudar. Us deixem els següents enllaços al vídeo 1 i vídeo 2 que ens han fet arribar per a fer-ne difusió.

custom twitter