RENOVACIÓ JUNTA DIRECTIVA AMPA

CURSOS 2018 - 2021

Seguint amb el procés de renovació de la Junta directiva de l'Ampa, us informem que ha finalitzat el període de presentació de candidatures. S'ha rebut una única candidatura, per la qual cosa no hi haurà votacions.
Els nous membres de la Junta directiva de l'Ampa pels propers 3 cursos son:

- President: Josep Gimeno Bolaño
- Vicepresidenta: Marina Palmes Vives
- Tresorer: Bernat Calpe Palma
- Secretari: Raimon Goberna Cabanyes
Els donem doncs la benvinguda i us agraïm la vostra disposició!
Recordeu que el proper 5 de juny a les 17.15h hi haurà l'Assemblea General Extraordinària que farà efectiu el canvi de Junta directiva.

EXPOSICIÓ DE FOTOGRAFIA

LA CONTAMINACIÓ

Enguany, la Comissió Natura celebra una Exposició de Fotografia. Hi pot participar tot l'alumnat des de P3 fins a 6è de primària. Aquesta edició té com a tema principal la contaminació (que pot afectar a l'aire que respirem, a l'aigua, la terra o fins i tot els sorolls i les llums de la ciutat). Si els vostres fills us ho demanen, la família també pot donar un cop de mà.
El període de participació comença el 8 de maig i finalitza el dia 24. Les fotografies les podeu imprimir en mida DIN-A4 i lliurar-les a les tutores. Cada fotografia ha de tenir el nom del nen o nena participant, un títol i el nom de la seva classe.
El divendres 25 de maig, totes les fotografies rebudes estaran exposades a la paret de l'entrada de l'escola del carrer Sao Paulo.
Al blog de la Comissió Natura trobareu més informació.

Animeu-vos a participar!

Comissió de Natura

CINEMANISTA

CANTA!

El divendres 11 de maig hi haurà una nova sessió de CINEMANISTA. Es projectarà "CANTA!" a més del curt "Piper", a les 16.45 h al gimnàs de l'escola.
Aquesta activitat està inclosa dins el projecte + Educació, així que no et descuidis el carnet.

Comissió de famílies
canta-cinemanista

TERTÚLIA

EL SORPRENENT PROPÒSIT DE LA RÀBIA

Dijous 24 de maig es realitzarà la tertúlia de maig de les 16 h a 17.30 h a l'aula d'anglès infantil i parlarem sobre la ràbia.
Què en fem? On la posem? Com actuar davant la ràbia del nostre fill o filla o entre germans? Encara que la gestionem, com podem transformar-la de manera sana? Quin és el veritable propòsit de la ràbia? I què vol dir si el nostre fill o filla no mostra ràbia o només en algunes circumstàncies molt concretes?
Vine a parlar de tot això amb altres pares i mares.
Conduïda per Anna Maria Serra, psicopedagoga i psicoterapeuta sistèmica.
Si necessiteu ludoteca, envieu un correu a families@escolalamaquinista.cat

Comissió de famílies

FESTA DE LA CONVIVÈNCIA

FUNDACIÓ BARÇA

La Fundació Barça convida als infants entre 6 i 12 anys i a les seves famílies a la Festa de la Convivència que tindrà lloc el dissabte dia 12 de maig de 10 a 19 h a l'esplanada de l'Auditori 1899 del FC Barcelona.
Podeu consultar l'agenda d'espectacles i activitats al següent enllaç

mailing_invitacio_festaconviviencia_deco

AJUT FONS D'INFÀNCIA

AJUNTAMENT DE BARCELONA

Ha sortit publicada la convocatòria 2018 del Fons d'Infància 0-16.
Aquest any la sol·licitud s'haurà de presentar a l'OAC de Sant Andreu, per això caldrà demanar hora. No cal demanar cita als Centres de Serveis Socials per aquest tema.
Us adjuntem les condicions d'aquest any i la sol·licitud.

BCN TECHNO GIRLS

GIVE A CHANCE

Unes alumnes de l'escola han participat en un projecte de creació d'una aplicació. Si mireu el vídeo i feu un like les podreu ajudar. Us deixem els següents enllaços al vídeo 1 i vídeo 2 que ens han fet arribar per a fer-ne difusió.

VISITA GUIADA PEL BON PASTOR

DISSABTE 12 DE MAIG

El Centre d’Estudis Ignasi Iglésias (CEII) juntament amb el Museu d’Història de Barcelona (MUHBA) organitzen una visita guiada pel centre històric del Barri del Bon Pastor el proper Dissabte 12 de maig. 10h.
Hi haurà una xerrada a la biblioteca i recorregut posterior per conèixer el barri.

Cal inscripció prèvia al MUHBA: reservesmuhba@bcn.cat
unnamed
custom twitter