EXTRAESCOLARS SEGON TRIMESTRE

S'OBREN INSCRIPCIONS, DEL 17 AL 21 DE DESEMBRE

Del 17 al 21 de desembre podeu entregar les vostres inscripcions a les activitats extraescolars en les que hi hagi places lliures, o a les que estaven ofertes per aquest curs i no van assolir el mínim de participants.
Important: l’activitat de Rock Factory està complerta i no queden places.
Les activitats requereixen un mínim d’inscrits per poder-se realitzar. Moltes de les activitats estaven a punt d’assolir-lo.
Podeu consultar el detall i descripció de les activitats en els següents enllaços:

Inscripció

Per tal de formalitzar la inscripció haureu d’enviar un mail a extraescolars@escolalamaquinista.cat indicant:
  • Nom i Cognoms de l’alumne
  • Curs
  • Activitat
  • Adjuntar full inscripció (escanejat o amb fotografia)
Respectarem l’ordre d’arribada dels correus per ordenar les vostres sol.licituds. (Important no deixar fulls a la bústia física de l'AMPA).
Us contestarem per correu l’estat de la vostra inscripció.
Per qualsevol dubte sobre el procediment d’inscripcions, ens trobareu a l’escola el dijous 20 de desembre 8,30 a 9,30h i de 16,30h a 17,30h.
Recordeu que si voleu visitar i conèixer més a fons com es desenvolupen les activitats extraescolars, podeu venir la setmana vinent a les portes obertes.
Podeu veure l'horari de les activitats en la següent graella.

custom twitter