FIRA DE COMISSIONS 2021

Inici  >>  Notícies  >>  FIRA DE COMISSIONS 2021

FIRA DE COMISSIONS 2021

El octubre 28, 2021, Creat per , A Notícies, Amb 0 Comentaris

Benvolgudes famílies, us recordem que el pròxim divendres 5 de novembre tindrà lloc una nova edició de la Fira de comissions mixtes de la nostra escola. Aquesta és una celebració presencial i oberta a tota la comunitat.

De 16:00h a 17:00 al pati exterior de l’escola, al costat del pàrquing del centre comercial, amb accés i sortida pel carrer República Dominicana. Allà hi trobareu una paradeta de cada una de les comissions de l’escola. Acosteu-vos-hi, parleu, informeu-vos …

Les comissions de coeducació, extraescolars, salut, biblioteca, espai migdia, comunicació, festes, famílies solidàries, obres i natura, necessiten la vostra col·laboració per tirar endavant les seves iniciatives.

Penseu on encaixeu millor i no badeu. Apunteu-vos a les comissions!

Cadascú en la mesura que pot, entre totes les persones sumem i fem créixer la nostra comunitat.