“BCN Techno Girls” premiades al Technovation Challenge

Inici  >>  General  >>  “BCN Techno Girls” premiades al Technovation Challenge

“BCN Techno Girls” premiades al Technovation Challenge

El maig 30, 2018, Creat per , A General, Amb 1 Comentari

L’equip BCN Techno Girls format per quatre noies de sisè de la nostra escola (Cristina Alonso, Sila Goberna, Sandra Heras i Irene León), han estat guanyadores del cinquè premi del concurs TECHNOVATION CHALLENGE  a la categoría junior (10-15 anys), a l’àrea de Catalunya, d’un total de 26 equips que es presentaven amb el desenvolupament de la APP Give a Chance. Es tracta d’una APP que pretén millorar la comunicació al districte de Sant Andreu entre les ONG’s que col.laboren amb el banc d’aliments de la zona, supermercats i famílies per tal que les persones en risc de probresa puguin tenir un millor accés a aliments i productes de cura personal.

Technovation Challenge és un concurs internacional per a noies de 10 a 18 anys on els equips han de desenvolupar una APP per donar solució a problemes de la seva comunitat. A través d’aquest programa, es tracta de incrementar l’interès de les noies pels estudis STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics).

Animem a que altres noies de l’escola participin l’any vinent. El programa comença al gener i el treball realitzat (APP, vídeo Pitch en anglès i vídeo demo en anglès) finalitza a l’abril. La presentació davant un jurat va tenir lloc el passat 19 de maig.

Estem molt contents del que han aconseguit!! Moltes felicitats!!

Podeu accedir al vídeo i demo que van presentar a través de YouTube amb les paraules clau:

BCN Techno Girls Demo Video Give a Chance

BCN Techno Girls Pitch video Give a Change

1 Comentari fins ara:

1. […] També podeu disfrutar d’algunes activitats que es faran aquests dies com un sessió de Contacontes sobre Marie Curie a la Casa Orlandai de Barcelona, o l’exposició fotogràfica sobre Ciència i Art al Palau Robert.Un altre programa molt interessant és el Technovation Challenge. Un concurs internacional de tecnologia i emprenedoria per a noies de 10 a 18 anys amb la finalitat de dissenyar una app que resolgui un problema social. L’any 2018 un equip de noies de la nostra escola va quedar cinquè en la categoria júnior de l’àrea de Catalunya, podeu veure la noticia aquí. […]