CASAL D’ESTIU

Inici  >>  Notícies  >>  CASAL D’ESTIU

CASAL D’ESTIU

El abril 6, 2017, Creat per , A Notícies, Amb 0 Comentaris

S’apropa l’estiu i l’hora de decidir el casal d’estiu que volem per els nostres fills i filles… Com ja sabeu, des de l’escola s’organitzen 2 casals:

Els propers dies 18, 19 i 20 d’abril podreu fer la pre-reserva de plaça per a qualsevol dels dos casals  omplenant el formulari que trobareu aquí i lliurant-lo presencialment al despatx de l’Ampa de 9:00hs a 9.30hs o de 16.30hs a 17.00hs.  Si no podeu venir, ompliu el full següent per autoritzar a algú altre a inscriure als vostres fills i filles.

TOTES LES PRE-RESERVES S’HAN DE LLIURAR EN MÀ, NO S ‘ACCEPTARÀ CAP PRE-RESERVA DIPOSITADA A LA BÚSTIA DE L’AMPA. Us recordem que això és una pre-reserva i que a partir del dia 24 d’abril ja podreu confirmar la plaça.

POLIESPORTIU: si demaneu beca, a partir del 24 d’abril heu de passar per la recepció del poliesportiu i fer la matrícula. Si no demaneu beca, a partir del 2 de maig.
DIVER’S: a partir del 24 d’abril podreu fer la formalització de matrícula a la web de Diver’s o de la bústia de l’Ampa. Si demaneu beca, us atendran personalment al menjador de l’escola els dies 2, 3 i 4 maig, (el dia3 de 8.30hs a 9.30hs, dies 2 i 4 de 16.30hs a 17.30hs).
GRÀCIES